Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tjena chille, ska du åka bil ditChille skrev:ja.. vilka ska upp till linköping och kolla på SM?
jag funderar på att åka upp på söndag. och har ev tre platser kvar i bilen!
acce skrev:tjena chille, ska du åka bil dit![]()
McB skrev:Jag hade planerat att åka upp hela helgen, men de planerna är omkullkastade. Men, om du säger att du har en plats kvar i bilen så hänger jag tokgärna på.![]()
Chille skrev:Kul!
kanske peter och carro vill följa? så vi verkliigen fyller hela containern..![]()
McB skrev:Peter ska till Göteborg och kolla på Metallica, Carro vet jag inget om. Ska kolla med henne, men antagligen har hon andra planer.
Chille skrev:Okej, det lär väl finnas någon annan intresserad här i denna forumdel kanske?
McB skrev:Det gör det med all säkerhet. Jag har i alla fall en plats preliminärbokad.![]()
sven666 skrev:jag ska inte med.. har inge cash till det =(
men.. jag skulle behöva ett nytt bakdäck.. chille.. kan inte du kika om du hittar nåt billigt?![]()
McB skrev:Däck kan alltid ordnas. Pengar i förskott, så får du ett 180-däck i alldeles utmärkt skick tillbaks.
sven666 skrev:oh yes?
och hur mycket pengar vill herrn ha i förskott då?![]()
vad för däck? muka someller hårda som knäck?
MrGooFy skrev:Gaaah!!!!
Jag VILL dit men denna gången får Metallica gå före, har aldrig sett dom live förut. Men igentligen ska man åka dit redan på fredagen så man får vara med om depålivet på riktigt också.
gör du så... men tänk bara på å borsta tänderna föreChille skrev:Jepp.. sosse-container.![]()
Med den sköna passningen får du en tillbaka. Hoppas att du åker till linköping och i höjd med jönköping så öppnar sig himlen.
Då kommer jag att småle, litegrann.
McB skrev:En tusenlapp borde räcka, så får du givetvis tillbaks överskottet.
Det är begagnade rejsdäck, så det är mjuka saker. Rennsport eller Supercorsa troligtvis.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |