Vilka kommer till Sviestad-SM

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Vet ju att en massa folk åker och tittar på Veidec och de tråkiga bilarna.
Men undrar om folk kommer åka och titta på SM i roadracing, där ni kommer få se ännu fler klasser och få komma ännu närmre i depåerna än under STCC't och en väldigt gemytlig depåstämning :)

Är det så dåligt genomslag på detta? Klart ni ska dyka ner till linköping och sätta er på berget och i stort sett se hela banan och se bra racing hela dagen :)

oFFkeFF skrev:
Är det så dåligt genomslag på detta? Klart ni ska dyka ner till linköping och sätta er på berget och i stort sett se hela banan och se bra racing hela dagen :)
Du glömmer att man kan festa med förarna på kvällen!

Lite hålltider från vår inbjudan:

Fredag: Fri träning 09.00-18.00
På kvällen spelar en kille som är grym på Eddie Meduza (som av en händelse! :D ), eventuellt har han med sig sitt band på ytterligare 5 personer...

Lördag: Kval 08.30-18.00, Race för 125 jr och MCS från 18.00
Vid åttasnåret tar "The Flying Phantom and his Flaming Stars" scenen i besittning för hejdlöst trevlig rockabilly. Detta band MÅSTE upplevas live, så är det bara!
phantomep.gif

Söndag: Warmup 09.00-11.00, Race i resterande klasser 12.00-16.00

Depåerna är som sagt helt öppna, vi har även ölförsäljning fre & lör kväll!

Entrépriser för publik:
Fredag gratis, Lördag 80 kr, Söndag 100 kr, hela helgen 140 kr
Ingen parkeringsavgift

Camping på området kostar 100 kr/(tält/husvagn)

Aktuella startlistor finns på vår hemsida http://www.lms.se - Roadracing - Tävlingar, där finns även detaljerat tidsschema för den som vill veta ALLT!
Klart att ni ska komma och kika på SM-premiären!! :tummenupp

Om jag inte kan vara flaggvakt - verkar inte så nu. Kommer jag att åka ner på söndagen. Roligare sport finns inte!

Torkel skrev:
Lite hålltider från vår inbjudan:

Fredag: Fri träning 09.00-18.00
På kvällen spelar en kille som är grym på Eddie Meduza (som av en händelse! :D ), eventuellt har han med sig sitt band på ytterligare 5 personer...

Lördag: Kval 08.30-18.00, Race för 125 jr och MCS från 18.00
Vid åttasnåret tar "The Flying Phantom and his Flaming Stars" scenen i besittning för hejdlöst trevlig rockabilly. Detta band MÅSTE upplevas live, så är det bara!
phantomep.gif

Söndag: Warmup 09.00-11.00, Race i resterande klasser 12.00-16.00

Depåerna är som sagt helt öppna, vi har även ölförsäljning fre & lör kväll!

Entrépriser för publik:
Fredag gratis, Lördag 80 kr, Söndag 100 kr, hela helgen 140 kr
Ingen parkeringsavgift

Camping på området kostar 100 kr/(tält/husvagn)

Aktuella startlistor finns på vår hemsida http://www.lms.se - Roadracing - Tävlingar, där finns även detaljerat tidsschema för den som vill veta ALLT!
Klart att ni ska komma och kika på SM-premiären!! :tummenupp

Måste bara poängtera hur brutlt fräääna :tummenupp The Flying Phantom and his Flaming Stars är :tummenupp

Är /var inte intresserad av rockabilly men dom här grabbarna gör ett scenframträdande som är helt suveränt, och som Torkel skrev:

"dom MÅSTE upplevas" :D

oFFkeFF skrev:

Jag kommer att vara där, iaf på söndagen.
Jag dyker förbi din depå nån gång under dagen och spammar lite.
Fast den här gången får du fanemig köra fler varv än senast jag hejade på dig där ;)

craze skrev:
Jag kommer att vara där, iaf på söndagen.
Jag dyker förbi din depå nån gång under dagen och spammar lite.
Fast den här gången får du fanemig köra fler varv än senast jag hejade på dig där ;)

Hade tänkt köra minst 23 varv på söndagseftermiddagen :)

oFFkeFF skrev:
Hade tänkt köra minst 23 varv på söndagseftermiddagen :)
Det är ungefär 20 varv mer än vid samma tävling förra året va? :p

Om vädret är fint och dagsformen OK så kanske det blir en tripp dit. Vart ligger förresten banan? Har varit där för en massa år sedan men minns fasen inte vart banan ligger! Det har mest blivit Gelleråsen för mig när det varit SM och SO på sista tiden...

sikta på saab och hackefors. när du ser beviks är det bara några hundra meter kvar.

Blä. vill oxå se spektaklet ju! Vem vill inte se offkeff klo... ehm... komma i mål?! :D

Om jag vinner en bil innan helgen kommer jag! :)

Orkar inte åka super retard dit.

/Lucky9

Lucky9 skrev:
Blä. vill oxå se spektaklet ju! Vem vill inte se offkeff klo... ehm... komma i mål?! :D

Om jag vinner en bil innan helgen kommer jag! :)

Orkar inte åka super retard dit.

/Lucky9

Det är möjligt att min civic kommer trilla neråt under helgen med lite plats över. Vet mer om det imorgon tror jag.

oFFkeFF skrev:
Det är möjligt att min civic kommer trilla neråt under helgen med lite plats över. Vet mer om det imorgon tror jag.

Det vore ju inte fel.. Men då misstänker jag att den inte bara åker över söndagen (kan inte på lördagen)... Jaja... Du vet vart du hittar mig om det skulle finnas nån plats i en bil på söndagen. :)

/Lucky9

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...