Vapor
Hojgalen
Undrar vilka krasch-/bankåpor ni använder och vad ni anser om passform och kvalité. Letar just nu billiga, bra kåpor till min zx6r 07-08.
Tack för svar!
Tack för svar!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tunna? Tjocka? Passform? Pris?CRC works från Greven är suveräna dock inte de billigaste.
Tunna? Tjocka? Passform? Pris?
Tunna? Tjocka? Passform? Pris?
Vart köper du dem och vad kostar de?Har hört mycket gott om Polidom gällande kvalité, passform och service. ka beställa såna till 675:an.
SnyggtTunna men tåligare än...
Jag har bara köpt från Peter på Polidom. Med tanke på den service han gav finns det ingen anledning att köpa från något annat ställe. Rekommenderas varmt!!!!
Kan bara hålla med. Peter tycks tillhöra ett hotat släkte.Jag har bara köpt från Peter på Polidom. Med tanke på den service han gav finns det ingen anledning att köpa från något annat ställe. Rekommenderas varmt!!!!
Snyggt.... nu kommer du att köra ännu långsammare.Tunna men tåligare än de andra två set som jag haft (motoforza tror jag det ena setet hette).Kostar 5500 hos Greven. Toppkåpan är i tre delar på works vilket är kanon om man ska transportera dem plus att man kan köpa nya lösa delar. Works har också färdigmonterade snappfästen i spårversion. Sadeln är löstagbar och färdig monterad. Jag köpte precis ett set och mattade ner med 400 papper(1 timme), lämnade till lack (madskulls.se) och så här blev resultatet.
Tänkte bara informera att jag har ett helt nytt kååpset till en ZX6R 07-08 som ligger hemma och kan tänka mig sälja det. De är helt oanvända Works kåpor och nylackade i kawagrönt, snyggaHar en tank som ligger också om det är intressant.
Mvh,
Joppe
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |