Vilka här ska köra i Örebro?

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Det är ju tävling i Örebro i helgen. Vilka härifrån ska köra så jag kan bevaka er lite extra? Alltid bra att ha i arkivet å dessutom brukar ni ju gilla att kolla lite bilder ;). Så... Säg te vilka ni är nu så ska jag slänga upp bilder på er här eller på hemsidan. Skriv också vilken klass...

- Johan

Aha, en proffsfotograf ska dit mao! Då kan du få ge mig lite tips om hur man fotar och filmar bäst då jag är totalt kass på det. Sliter med mig tjejens kameraprylar iaf och gör ett försök. Så ser du en liten kille hoppa ut från en ännu mindre ktm-stripad buss som är orange så är det jag!

mr_rockster skrev:
Det är ju tävling i Örebro i helgen. Vilka härifrån ska köra så jag kan bevaka er lite extra? Alltid bra att ha i arkivet å dessutom brukar ni ju gilla att kolla lite bilder ;). Så... Säg te vilka ni är nu så ska jag slänga upp bilder på er här eller på hemsidan. Skriv också vilken klass...

- Johan

Har ju sagt att jag ska köpa bilder av dig när sässongen är över, men har inte riktigt fastnat för ngn & det hade ju dessutom varit roligare med en bild med mig & qvarnan. Så du får ju gärna försöka få till ngt när man ändå ska köra förbi :)

/#112 Open

Dee_cati skrev:
Aha, en proffsfotograf ska dit mao! Då kan du få ge mig lite tips om hur man fotar och filmar bäst då jag är totalt kass på det. Sliter med mig tjejens kameraprylar iaf och gör ett försök. Så ser du en liten kille hoppa ut från en ännu mindre ktm-stripad buss som är orange så är det jag!
Proffsfotograf är väl kanske lite te å ta i men. Jag springer nog runt på banan med min 20D och ett stort vitt objektiv ;)

Jepps! Då ska vi se till att försöka få några bra på dig..

Grymt bra initiativ och bilder e det alltid kul att titta på oavsett hur man kör.
Jag och polaren ska ska köra rookie, nr 59 & 282

Faan vad gött att det e några härifrån som ska köra iaf.. värst! ;). Jag åker ner i eftermiddag redan så kan en passa på å dricka lite öl i örebro ikväll ;).

Art Vandalay skrev:
Tyvärr blir du inte med i programmet och hemsidan uppdateras kanske inte alls före rejset men jag ska se till att speakern nämner programändringen :tummenupp

Gissa vem du talade med i telefon förut ;)

Tuben #10 skrev:
per björk #63 i open
Ska jag försöka få med KTM590 som hoj på hemsidan?? Programmet är redan för sent tyvärr.
Spelar kanske mindre roll iofs....

Supermoto skrev:
Tyvärr blir du inte med i programmet och hemsidan uppdateras kanske inte alls före rejset men jag ska se till att speakern nämner programändringen :tummenupp

Gissa vem du talade med i telefon förut ;)

Gör absolut ingenting, nästan skönare att vara anonym om man skulle råka göra nån riktigt klantig vurpa, annars så får dom väl presentera mig när jag står på pallen :rolleyes:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT