Vilka åker till Mantorp på söndag?

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
Jag åker ner till Mantorp från Sthlm på söndag (start ca 8.30) för att kolla på STCC/Veidec T, vilka fler har tänkt att åka ungefär samma väg o tid?

p.s. Förlåt om jag ev har misssat en redan existerande tråd om detta - har inte tid å kolla...

Kör ni förbi Norrköping när du/ni ska söderut?
Om ni gör det så är vi några som ska dit, om ni vill haka på därifrån?

Jag är där och jobbar i team hålltagarna. #27 och #28, alla sporhoj.com medlemmar är välkomna till oss i depån, vi har helgula hojar går inte och missa.

Gixxer Rolle skrev:
Jag är där och jobbar i team hålltagarna. #27 och #28, alla sporhoj.com medlemmar är välkomna till oss i depån, vi har helgula hojar går inte och missa.

självklart kommer jag förbi..
lördag el. söndag och säger hej..

Sporthojjs tröjan på mig!!...

..

Jag åker lördag morgon..
sover i tält =)

Men en sporthojjs träff på söndagen någonstans inne på området??

Ace Niki skrev:
vi skulle ju kunna luncha ihop nånstans kanske? Vid 12? Mötesplats?

vtwin, när tänkte ni åka från Norrping? Jag tar E4an förbi där såklart.
jog kommer glömma detta massor med gånger innan jag kommit till mantorp!!...

men säg en tid och en avsides plats!

ACE Niki

glöm inte bara att på söndagen brukar det vara mycket folk som kommer till Mantorp Park ,så åker du från stockholm 08.30 är du väl framme ca 10.10-10.30 brukar vara svårt att hitta bra plats för att parkera hojen,ta med dig nån ting att lägga under stödet det kan bli så att du får parkera på gräs i värsta fall,det blir ofta milslånga köer på E4 både norr & ifrån söder inte så skoj + en massa farbror blå ute så försöka att starta tidigare om du kan
jag har jobbat där i flera år och det är jämt så. :fakta :hej

Brukar vara phet snutvarning längs hela E4:an de dagar det är evenemang på mantorp.

Jo det blir säkert mkt folk där. Jag tänkte stå vid den lilla ingången som ligger bredvid långa rakan. Där brukar det finnas mycket plats och dessutom är det linte lika lång kö att komma dit men det blir att ta med nåt hårt att lägga under stödet, som sagt.

Jag har ju ingen SH-tröja men jag har nog min skrik-gulsvartvita crosströja så jag lär iaf synas :rolleyes: Osså ser jag ju er föståss:)

Om alla går förbi Team Cralle Kawasaki och tigger affischer så blir jag glad. Passa på att nämna hur snygga hojarna är, och att dekalerna ser väldigt välgjorda ut så blir jag ännu gladare.

vtwin, när tänkte ni åka från Norrping? Jag tar E4an förbi där såklart. [/B][/QUOTE]

Jag vet tyvärr inte när vi tänker dra ännu, men jag misstänker att det blir tidigt. Jag kan ge bättre svar på lördag kväll när jag har träffat de andra som ska med.

Är läktarplats ett måste eller går det att se bra från andra ställen också? Typ slänter, kullar osv.
Man kan väl pröjsa in sig på plats eller måste man köpa biljett innan? (lite sent påtänkt kanske :3freak )

Betala på plats brukar väl gå jättebra (obs: eventuella fribiljetter som ligger och skräpar hos nån som läser detta tar JAG hand om)

vtwin: jag kollar in här på lör kväll då så får vi se om det passar att mötas upp. Annars ses vi väl där.

Läktarplats tycker iaf inte jag är ett måste och det är nog för dyrt för mig. Det finns slänter, soptunnor etc att stå på. Sist stod jag på en soptunna och hoppade vilt hela Synsam Trophy-finalen när Jimmy Lindström låg i hasorna på Kai-Börre hela rejset och sen drog om i the verry last kurva.

Kika in på lördag kväll. Då har jag garanterat skrivit in när vi ska dra. Så får vi se om det passar in?! :tummenupp

det går fint att kolla från sidan av läktarna =)

Men en sak.. kan man gå runt så man kommer i "skogen" på slutet av långa raken och den sidan??

skulle vara kul att kolla lite på baksidan med =)

Ace Niki skrev:
Betala på plats brukar väl gå jättebra (obs: eventuella fribiljetter som ligger och skräpar hos nån som läser detta tar JAG hand om)

vtwin: jag kollar in här på lör kväll då så får vi se om det passar att mötas upp. Annars ses vi väl där.

Läktarplats tycker iaf inte jag är ett måste och det är nog för dyrt för mig. Det finns slänter, soptunnor etc att stå på. Sist stod jag på en soptunna och hoppade vilt hela Synsam Trophy-finalen när Jimmy Lindström låg i hasorna på Kai-Börre hela rejset och sen drog om i the verry last kurva.
kai-börre blir inget hot, dom har fortfarande inte lyckats backa in husvagnen=) Lindèn ser taggad ut men cralle får nog finna sej i att bära favoritskapet denna helg det jag har sett, grymma hojar o snygga dekaler (bra jobbat mattias) Lindström har ja inte sett till än men han går väl på tvären i böjarna som vanligt, det intressantaste som hände idag var väl att en markis åkte ner farligt nära en äldre gubbe, , slut för denna gång, /peter

Fan...... lyckas inte ta mig till mantorp denna helg :(

Vi får äta nån annan dag Ace Niki o jonneB :tummenupp

750RR

red_ninja skrev:
kai-börre blir inget hot, dom har fortfarande inte lyckats backa in husvagnen=) Lindèn ser taggad ut men cralle får nog finna sej i att bära favoritskapet denna helg det jag har sett, grymma hojar o snygga dekaler (bra jobbat mattias) Lindström har ja inte sett till än men han går väl på tvären i böjarna som vanligt, det intressantaste som hände idag var väl att en markis åkte ner farligt nära en äldre gubbe, , slut för denna gång, /peter

Huvudsaken är att Suzuki vinner.
:squid <-------Sukkisukki

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma