Viken jävla röv-dag!!!!!

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Det började med uppstigning 04.35 på morgonen. Det gäller ju att vara i tid om man vill provköra nya fina R6:an. Bandag på Åsen. Hinner knappt ut ur stan när fläktremmen går av. Fanihelvete! Den har ju bara slirat i ett år!
Klockan 0700 öppnar en mack som säljer mer än chips. Lyckas till min stora förvåning få loss alla rostiga skruvar UTAN att någon går av. 07.45 betalar jag jublande glad 69 kronor för fläktremmen. Köper även en trisslott för jag känner att DETTA ÄR MIN DAG! Trots allt! Drar treochenhalv timme försenad mot Åsen.

När jag kl. 10.15 kommer till DEgerfors (I det strålande solskenet) och har tre mil kvar slås jag av en otäck känsla; Fick jag med startnyckeln??????? Fem minuters intensivt letande blir resultatlöst. Den ligger hemma. Bara att vända.
Vrålar könsord ner till Mariestad. Jorpes tröstar på telefon (Tack). Skriker mer könsord

Väl hemma avslutar jag dagen med att tvätta mobiltelefonen i 60 grader kulörtvätt. Den fungerade inte efteråt. Konstigt.

Det är fyra timmar till läggdags... Vad mer kan hinna hända?

Ajajaj.. osis! Bäst att lägga sig bums! Behöver jag fråga om du fick nåt på lotten?

Hahhahahaha d man inte har i ......

Nä jag råkade ut för exakt samma sak för ett tag sen med nyckeln när ja skulle kränga hojen, efter 30 mils resa skulle allt fixas och nyckeln va e den ... jo hemma :näsblod .

Finns några här på SH som minns :rolleyes:

Lätt hänt om man har för mycket på G.

magnus_moss skrev:
2076853 Det började med uppstigning 04.35 på morgonen. Det gäller ju att vara i tid om man vill provköra nya fina R6:an. Bandag på Åsen. Hinner knappt ut ur stan när fläktremmen går av. Fanihelvete! Den har ju bara slirat i ett år!
Klockan 0700 öppnar en mack som säljer mer än chips. Lyckas till min stora förvåning få loss alla rostiga skruvar UTAN att någon går av. 07.45 betalar jag jublande glad 69 kronor för fläktremmen. Köper även en trisslott för jag känner att DETTA ÄR MIN DAG! Trots allt! Drar treochenhalv timme försenad mot Åsen.

När jag kl. 10.15 kommer till DEgerfors (I det strålande solskenet) och har tre mil kvar slås jag av en otäck känsla; Fick jag med startnyckeln??????? Fem minuters intensivt letande blir resultatlöst. Den ligger hemma. Bara att vända.
Vrålar könsord ner till Mariestad. Jorpes tröstar på telefon (Tack). Skriker mer könsord

Väl hemma avslutar jag dagen med att tvätta mobiltelefonen i 60 grader kulörtvätt. Den fungerade inte efteråt. Konstigt.

Tack , nu känns det sååå mycket bättre för mig !
Tyckte nyss att JAG haft en jobbig dag men ...

haha, fu faan! Men tänk på att du kommer garva åt det om bara en månad. :tummenupp

haha nee!!
sin stackare....
skynda till sängen de kan hända mkt skit på fyra timmar... :död

som sagt vann du nå på lotten?

magnus_moss skrev:
2076853 Det började med uppstigning 04.35 på morgonen. Det gäller ju att vara i tid om man vill provköra nya fina R6:an. Bandag på Åsen. Hinner knappt ut ur stan när fläktremmen går av. Fanihelvete! Den har ju bara slirat i ett år!

Vad jag undrar är vad du har gjort för att förtjäna detta.
Bikta dig.

Men Herr Mossbergh.

Trodde din tyska ådra även hade ett finger med i din ordningsamhet..... men jag hade fel....

/Anders

Stackare, hade en sån dag för ett tag sedan, hade sålt hojen och de skulle komma och hämta den, startar inte :mad:
Fort som fan få tag på en som hade en VW Transporter. Då hade han sålt den samma dag, men den var inte hämtad så jag kunde ta den om jag skyndade mig. Sagt och gjort.

Var fan är spännbanden :va
Lånade spännband av en i byn, lyfte in hojen och iväg till MC-firman. Hem igen och lämna tillbaka allt.
När jag lämnat spännbanden backade jag över deras katt :4skrika
Sen åkte jag hem och la mig.

Strider skrev:
2077013 Hrmmm, det tycks redan vila någon sorts förbannelse över dessa nya R6 ägare. Jag hoppas det går över fort.

Falken i morgon istället?

Nått måste det allt vara. Den enda R6 06'an som nådde fram till Åsen idag valde att para sig med en gammal gsxr 750 i esset.

Moss:
Du missade allt något. Det var en riktigt skön start på säsongen med fin sol hela dagen. :)

Fick sig ett gott skratt men jag lider med er också.
Hade nog lagt mig illa kvickt ^^

/FearleZz

Bit ihop nu Mozzbergh, det kan bara bli bättre.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman