danne_boy69
Saknar moral
..brukar ni krypa ner bakom kåpglaset??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
70 -80?danne_boy69 skrev:..brukar ni krypa ner bakom kåpglaset??
Hultan skrev:70 -80?
danne_boy69 skrev:Nja de tror jag ju inte på..
Men när man håller hastigheten runt 200 km/h så kom jag på att man blir jäkligt trött i nacken efter några kilometer...
Så då slog mig frågan.. när kan man gömma sig bakom kåpglaset utan att behöva skämmas??
Långa farbron skrev:Riktiga män behöver inga kåpor![]()
granath_ skrev:yeah![]()
men i 200 knyck måste det vara rätt skönt ändå![]()
Hehe..danne_boy69 skrev:Nja de tror jag ju inte på..
Men när man håller hastigheten runt 200 km/h så kom jag på att man blir jäkligt trött i nacken efter några kilometer...
Så då slog mig frågan.. när kan man gömma sig bakom kåpglaset utan att behöva skämmas??
Hultan skrev:Hehe..
Nej det ligger väl där, lite sträckkörning i runt 180+ gör en trött, då brukar jag krypa ner.. Men det är inte ofta jag är där, inte så roligt tycker jag..
Förstår det, visst vill man hoja fort ibland, men jag insåg just att jag aldrig toppat nån av mina hojar vad jag kan komma ihåg ?!danne_boy69 skrev:Jag vill ju ta reda på hur snabbt min lilla hoj går innan jag börjar bry mig om att försöka lägga ner den ordentligt i kurvorna.. Känns farligare att lägga ner hojen i en kurva än att köra fort rakt fram..
danne_boy69 skrev:Jag vill ju ta reda på hur snabbt min lilla hoj går innan jag börjar bry mig om att försöka lägga ner den ordentligt i kurvorna.. Känns farligare att lägga ner hojen i en kurva än att köra fort rakt fram..
Hultan skrev:Förstår det, visst vill man hoja fort ibland, men jag insåg just att jag aldrig toppat nån av mina hojar vad jag kan komma ihåg ?!![]()
Hultan skrev:Hehe..
Nej det ligger väl där, lite sträckkörning i runt 180+ gör en trött, då brukar jag krypa ner.. Men det är inte ofta jag är där, inte så roligt tycker jag..
Långa farbron skrev:Klassiska tips:
Ta det lungt.
Det är fortfarande kallt.
Lägg ner så mycket du vågar,stanna kliv av kolla på bakdäcket,så ser du hur mycket du har kvar.
Det kommer när man känner sig trygg på hojen.
Kolla gärna dina fegisränder med jämmna mellanrum så skall du se att dom krymper under säsongen.
danne_boy69 skrev:Jo jag tar de lugnt i svängarna! Har ett nytt framdäck.. blev varnad för att de va halt i början! Men när får däcket bra grepp så att man vågar att pröva att lägga ner hojen??
ceasar skrev:När du själv litar på greppet kan du börja lägga ner, inte när någon annan säger att du kan göra det.
danne_boy69 skrev:Jo de förstod jag med! Men ville bara veta när jag har som bäst förutsättningar för att börja lägga ner..
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |