Viasat sänder inte MotoGP 2016

krilleyzf

Medlem
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Yamaha R1 12
Enligt 2 vänner som har Viasat så har dom inte några rättigheter att sända MotoGP 2016 och framåt. Ändå så gör dom reklam via sin hemsida o Facebook.
Jag kör Videopass via MotoGp hemsida, men ni andra som har Viasat har ni hört något om detta ?.
Det är väl därför dom inte har sänt förra årets säsong i repris under vintern ?.

Det knepiga jag reagerat på nu i vinter är avsaknaden av 2015 mgp repriser. Tidigare år har man ju kunnat götta sig i just rejsrepriserna. I år kör de uteslutande repriser av f1 f2 f3 o speedway om om och om igen. Jag meilade Viaspratt för någon månad sen utan svar. Kanske d dragit över avtalstiden utan att komma överens o e belagt med visningsförbud?? !! Vad vet jag, men något konstigt e det.

Senaste avtalet jag hittat löpte ut 2015, övriga motorsporter som förlängdes är listade med slutår som f1-2018 osv. men moto-gp har inget år utsatt.....

Sannolikt fattas bara ett undertecknade då de gör reklam för fortsatt visande.

Senaste avtalet jag hittat löpte ut 2015, övriga motorsporter som förlängdes är listade med slutår som f1-2018 osv. men moto-gp har inget år utsatt.....

Sannolikt fattas bara ett undertecknade då de gör reklam för fortsatt visande.

Misstänkte det.. Bara o hoppas att de illa kvickt ritar dit den där kråkan :rock

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!