Viasat motor vilken bluff.

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Tog och lade till Viasat Motor till mitt abonnemang för att kunna kolla på Moto GP och F1 i år, och vad händer, i två veckor har de 2 F1-tävlingarna så gott i år snurrat vecka ut och vecka in. Men va fan 99:- var väl inte så farligt men nu ska jag börja betala för NHL hockey 139:-

Kalla skiten för Viasat Repris och sälj skiten till Kina ihop med Volvo,,,,,, :mad::mad::mad:

Last edited:
Jag finner livet både lugnare och enklare efter att jag sålde min TV och aldrig köpte en ny.
Kanske dags för dig att göra samma? :tummenupp

Ja, vafan sänder de inte liveloppen som går på tisdagar, torsdagar varje vecka året om för???? :död

Till TS, kanske är så att de sänder loppen de har rättigheterna för... dvs alla träningar, kval och lopp i F1 och MotoGP.

De har förmodligen betalat hela skjortan och nu har de bara råd med repriser,,,, dumt.

Det finns ju faktiskt mer motorsport som förtjänar att synas i TV kan man tycka.

Men vad hade du räknat med, det är ju bara F1 som har börjat än, samt WRC, du får räkna med att se F1 tills MotoGP samt Touring Car serien har börjat.

Samt att Nascar sänds oxå¨just nu

Vänta bara till i sommar, när dom börjar sända fotboll i Viasat Motor. Det hände ofta förra sommaren, och jag blev lika tokig varje gång. Hatar fotboll...:mad:

Men vad hade du räknat med, det är ju bara F1 som har börjat än, samt WRC, du får räkna med att se F1 tills MotoGP samt Touring Car serien har börjat.

Samt att Nascar sänds oxå¨just nu

Kanske hade fel men Repris på alla kval och träningar varje dag???? Borde väl finnas lite gammalt godis att leta fram.

Under vintern har de visat många klassiska lopp från både F1 och Moto GP.
Riktigt skoj att se hur det har utvecklat sig.

Håll ut, snart kommer fler serier igång och då är det inte bara repriser längre

Något jag saknar är mer f1 program under veckorna. T ex varför inte slänga in 1timme eller iallafall 30 min program där Eje Elg och Janne snackar lite om det senaste i F1 osv. Kanske lite intervjuer med några förare då och då osv. Tycker dom borde kunna göra lite mer än det som visas idag. Sen när de väl är F1 varför inte visa mer intressanta intervjuer och analyser före och efter? Känns lite som dom inte gått hel hjärtat in på de här :-/

Något jag saknar är mer f1 program under veckorna. T ex varför inte slänga in 1timme eller iallafall 30 min program där Eje Elg och Janne snackar lite om det senaste i F1 osv. Kanske lite intervjuer med några förare då och då osv. Tycker dom borde kunna göra lite mer än det som visas idag. Sen när de väl är F1 varför inte visa mer intressanta intervjuer och analyser före och efter? Känns lite som dom inte gått hel hjärtat in på de här :-/

En anledning som jag ser som trolig är för att det kostar pengar och tittarbasen är alldeles för liten.
Tror nog att vi skall vara glada åt att vi fått en motorkanal som faktiskt visar de flesta intressanta serier.

Det med äldre lopp så handlar det fortfarande om rättigheter där... dock i F1 har jag för mig att jag läst att de skall ha rätt till alla tidigare lopp så där borde det finnas lite men samtidigt så har de ju visat en del klassiska lopp också.

Men även under säsongen kommer det vara lite repriser, inte så konstigt faktiskt då de flesta race körs på helgerna.

Antingen kan jag betala för att få slösa bort två timmar framför TVn mitt på blanka
söndagen och se ett lopp som till stora delar är lika spännande som bilkön till jobbet.
Eller se gobitarna kondenserade till en gratis-timme på TV6 framåt kvällen.

Jag tar sexan.

Under vintern har de visat många klassiska lopp från både F1 och Moto GP.
Riktigt skoj att se hur det har utvecklat sig.

Håll ut, snart kommer fler serier igång och då är det inte bara repriser längre
Jag har då njutit av dom gamla Gp500 loppen från 1994 och dylikt under denna vinter. Mick Doohan är kungen av kungarna

Jag har då njutit av dom gamla Gp500 loppen från 1994 och dylikt under denna vinter. Mick Doohan är kungen av kungarna

Jo jag har också set Doohan men dessa går också i repris :va,,, men får hoppas att det blir mer varierad motor under sommaren, borde ju dyka upp lite STCC och ProSuperbike.
Nån sa att det sänds fotboll på kanalen, där borde ju fan finnas nån sorts gräns för övertramp.

Nyheter
MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

Back