Viasat Motor i 3D

• Thread starter Thread starter Smagatusk
  • Start date Start date

Smagatusk

Guest
Till hösten börjar Viasat sända i 3D, även Viasat Motor.

Vad gäller? Ska man kolla MotoGP-loppen med brillor eller hur långt har utvecklingen kommit?

Vilken TV ska man ha?

3D-boxen bjuder Viasat på om man förlänger kontraktet, så den biten är home free. Har inte varit audio/video-fil på länge så man är lite grön.

Tips och råd är mycket välkomna. :)

Viasat vet jag inte vilka tv som funkar, men hos Canaldigital är det bara panasonics som fungerar för tillfället.

Bästa är nog att ringa kundtjänst och fråga vilka som funkar.

Viasat vet jag inte vilka tv som funkar, men hos Canaldigital är det bara panasonics som fungerar för tillfället.

Bästa är nog att ringa kundtjänst och fråga vilka som funkar.

Du menar alltså att det finns en möjlighet att det bara är ett visst märke som är kompatibelt med Viasatboxen? Jag som ställde frågan för att få rekommendationer om vilken TV som var bra, inte vilken som funkade. :död

Fan vad jobbigt det blev nu då, speciellt som urvalet av TV-apparater kanske minskade.

Du menar alltså att det finns en möjlighet att det bara är ett visst märke som är kompatibelt med Viasatboxen? Jag som ställde frågan för att få rekommendationer om vilken TV som var bra, inte vilken som funkade. :död

Fan vad jobbigt det blev nu då, speciellt som urvalet av TV-apparater kanske minskade.

Ja risken är att det minskade till en specifik modell av ett märke som i CD.s fall.:gnissla

Ja risken är att det minskade till en specifik modell av ett märke som i CD.s fall.:gnissla

ÅAS finns det väl knappt något 3D material att titta på?

Jag tog nyss CD HD abb, och jag har inte ens en HD tv, jag visste inte att det fanns 3D som tillval...

Jag ville väldigt gärna ha Visat motor, men viasats övriga utbud tilltade inte..

Jag tog nyss CD HD abb, och jag har inte ens en HD tv, jag visste inte att det fanns 3D som tillval...

Jag ville väldigt gärna ha Visat motor, men viasats övriga utbud tilltade inte..

Fick även reda på idag att en ny kanal tillkommit i utbudet, Canal Motor. Ligger högt som upp som fan i kanallistan. Slog ett öga på den idag och det visar sig att det är mest amatörfilmade drifting- och dragracingvideos. Utan kommentatorer. Kändes så jävla billigt så jag var tvungen att ta en rapeshower i fosterställning.

Fick även reda på idag att en ny kanal tillkommit i utbudet, Canal Motor. Ligger högt som upp som fan i kanallistan. Slog ett öga på den idag och det visar sig att det är mest amatörfilmade drifting- och dragracingvideos. Utan kommentatorer. Kändes så jävla billigt så jag var tvungen att ta en rapeshower i fosterställning.

Den har jag haft länge, men jag har inte ens lagt kanalnumret på minnet, så dålig är den.

Det är mest Discoverys alla kanaler som rullar här, samt NatGeo och History, lite BBC knowledge och Motors TV när det är något kul

Nej 3d är rätt överkurs, dock får man några fler kanaler med cd.s hd. Typ discovery UTAN dom där j...a hd-knu..arna.

*/ ?>
Nyheter
Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...