Vi som saknar det lilla extra som hojen inte kan ge

Gazza

Gazza
Gick med
12 Sep 2007
Hoj
CBR 600 FS - 02
Gott folk! Alla fotbollstokiga! Jag brukar ju sitta framför TV:n o glo på Premier League varje lördag, söndag, måndag och ibland på tisdagar o onsdagar. Vore gött o få lite sällskap av alla goa gubbar,...jag menar gubbar o töser.
Helt seriöst, e det ngn annan förutom jag som kollar på fotbollen på lördagar? Vore gött o kunna samlas o kolla alla tillsammans på ngn sportbar eller hemma hos ngn. Vore gött som sagt.
Hoppas jag får napp.....:)

Låter kul med att kolla fotboll på nån sportbar. Det hänger jag gärna med på nån lördag.

Det händer att vi är några från jobbet som sitter på Plain Kitchen och kollar fotboll.

en jävla massa vuxna män som springer som dårar efter en liten boll och försöker få in den mellan två stolpar.

-inte nog med det, det finns dom som kollar på skiten också...

Det är en sport där 22 spelare (fotbollsspelare) springer på en grön äng och spelar teater.:kryckor:såjaponken
För att vara diplomatisk korrekt så e det en sport gud skapade, gamla grekerna utövade och engelsmännen perfektionerade i förra seklet, även om perfektionismens rötter sträcker sig ända bort till förrförra seklet!!

:yoparty:yoparty

Mohahaha

en jävla massa vuxna män som springer som dårar efter en liten boll och försöker få in den mellan två stolpar.

-inte nog med det, det finns dom som kollar på skiten också...
Jag får ta o erkänna! Den var bra!!! Du vet vad det handlar om i alla fall. Men nu när man tänker efter så e det många timmar man har suttit framför TV:n o kollat på dem här 22 vuxna mänen, o gråtit en hel del:huvet.....timmar jag aldrig mer kommer att få tillbaka....frågan e om det var värt det?:va

Tisdag kl 20:45 på Cheers på Wasa Victoriagatan? Fiorentina - Liverpool!!
Ngn som e sugen?

Skönt ställe, go mat, go öl och skaplig match. :)
Sorry att man var lite osocial, var grymt trött :s

PS
Våga du inte fråga mig om jag alltid var så tyst..? ;)

Tack för ikväll! Nu sova, God natt! :)

Last edited:
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup