Vi som har barn som vill prova knattecross!

• Thread starter Thread starter Kneedrag
  • Start date Start date

Kneedrag

Guest
Surfa runt och hitta den här sidan.
Prova knattecross gratis.

http://www.provamcsport.n.nu/

Otroligt roligt med någon som tänker på återväxten för mc och lägger ner sådan tid gratis.
Hoppas det blir något 2014 , då ska pojken som blir 4,5 år prova på om han vill.

Blir nog att köpa en t-tröja också sådant här projekt måste få stöd.:tummenupp:)

Kanon med sådant engagemang, väl värt att stödja. :tummenupp Och när de expanderar och börjar med "prova MotoGP en säsong gratis" ska jag testa också. :hihi

Riktigt grymt ordnat... Men gratis vetesjutton, blev inköp av en CRF50, hjälm, skyddsväst, handskar, byxor, tröja och minst en kväll i veckan på crossbanan efter det där. :crash ;)

Bra att veta. Det ska transporteras en 80cc motard till Stockholm som kommer vara med på supermoto/minimoto-träningarna på tuvängen söndagar.

Den är för att era valpar ska få prova på.

Jag hojtar till när den finns på plats.

Svemos 85cc knatte supermoto kommer att finnas på plats när vårträningarna drar igång.

Vi ska försöka få fram lite kläder för dom som vill prova på. Men säkrast är att ni som har eget tar med det.

Är det någon som har kläder som ni kan tänka er att skänka till Tuvängen SKRC så kan ni höra av er till mig.

För mer info kring Tuvängen supermoto så kolla in Tuvängen supermoto på facebook.

Ansvarig för utlåning av hojen kommer att vara den träningsledare som gäller för dagen. Posta i gruppen om ni är sugna så löser vi det. :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...