Vi behöver hjälp!

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Borta
För alla er som var med på den berömde glasstouren har träffat en tjej som kallar sig här på forumet Kioskkärringen :rolleyes:

Hon jobbar i kiosken på muskö där även allas våran BB jobbade i sommras.
Den blonda tjejen som glatt serverade mjukglass med jungfrubröst :tuttar på toppen.

Hon SKA ta mc-körkort till våren och saknar någon att övningsköra med.
Jag skulle gärna ha hjälp henne med ack så har jag inte haft körkortet i 5år :arsele

Så nu till frågan:
Har någon snäll individ lust att hjälpa Kioskkärringen (a.k.a Pernilla) att övningsköra lite så hon får nån snurr på körningen???

Jag VET att det finns många killar som gillar att hjälpa söta damer i nöd så visa er nu :hej

Skicka gärna ett Pm till mig då Pernilla varit så duktig att hon glömmt bort sitt lösenord :rolleyes: (ni vet ju alla hur tjejer fungerar. Särskilt blonda tjejer :mattias ) så vidare befodrar jag dessa (garanterat olästa :fakta till fröken i fråga)

//David & Pernilla (kioskkärringen)

fråga mig om att fixa lösenet åt henne. dock kan jag ej hjälpa me övningskörningen.

Lartes skrev:
För alla er som var med på den berömde glasstouren har träffat en tjej som kallar sig här på forumet Kioskkärringen :rolleyes:

Hon jobbar i kiosken på muskö där även allas våran BB jobbade i sommras.
Den blonda tjejen som glatt serverade mjukglass med jungfrubröst :tuttar på toppen.

Hon SKA ta mc-körkort till våren och saknar någon att övningsköra med.
Jag skulle gärna ha hjälp henne med ack så har jag inte haft körkortet i 5år :arsele

Så nu till frågan:
Har någon snäll individ lust att hjälpa Kioskkärringen (a.k.a Pernilla) att övningsköra lite så hon får nån snurr på körningen???

Jag VET att det finns många killar som gillar att hjälpa söta damer i nöd så visa er nu :hej

Skicka gärna ett Pm till mig då Pernilla varit så duktig att hon glömmt bort sitt lösenord :rolleyes: (ni vet ju alla hur tjejer fungerar. Särskilt blonda tjejer :mattias ) så vidare befodrar jag dessa (garanterat olästa :fakta till fröken i fråga)

//David & Pernilla (kioskkärringen)

Tre dagar så är denna sträng 7 sidor lång med villiga killar som både lånar ut hoj och tid till denna skönheten längst ut på Muskö... klart man ställer upp... har ju lyckats eskortera broder min till lappen,, på första hi hi... annars kan jag ju ställa upp som hundvakt åt henne..;)

Re: Re: Vi behöver hjälp!

peuter skrev:
Tre dagar så är denna sträng 7 sidor lång med villiga killar som både lånar ut hoj och tid till denna skönheten längst ut på Muskö... klart man ställer upp... har ju lyckats eskortera broder min till lappen,, på första hi hi... annars kan jag ju ställa upp som hundvakt åt henne..;)

Hundvakt? :confused:

Menar du hundvakt åt mig då medans hon e ute och åker? :rolleyes:

Ja är hon vacker och singel så är hon välkommen till mig så kan jag övningsköra med henne.... Just nu så är det ganska kallt men jag har en stor tv med playstation och en gammal monark motionscykel... Jag lovar att det är den äkta känslan av mc åkning... Sitter man naken så kan personen jämte blåsa på en så känner man även fartvinden....

Allt jag vill ha för besväret är lite städhjälp ca 14 ggr i veckan...

//Score

Iofs har jag inte haft lappen i mer än ett år men du måste ju ha med ett foto, för man kan ju inte övningsköra med nån som är ful :crash

Re: Re: Vi behöver hjälp!

peuter skrev:

Ska du lära mej utforska dikena också då? :D

Re: Re: Re: Vi behöver hjälp!

kioskkärringen skrev:
Ska du lära mej utforska dikena också då? :D

Akta dig Peuter är en duktig biolog.
Han kanske tar dig på orden och guidar ner dig i ett dike eller två :rolleyes:

goodfella skrev:
Iofs har jag inte haft lappen i mer än ett år men du måste ju ha med ett foto, för man kan ju inte övningsköra med nån som är ful :crash

Jag har tyvärr inget foto men jag e nog snyggare än dej iaf :fakta

Nillan, vad är det jag hör? Antingen blev du sugen i somras eller så är du och Lartes tillsammans och han har övertalat dig till detta?

Faderittan vad trevligt att du tänker börja köra!
Då är jag väl nästan garanterat sommarjobb nästa sommar också va? :rolleyes:

Låna ut sin hoj till en brud :eek: :eek: :eek: :eek:

Man kör inte hoj längre, det är för kallt.

750RR

Bikerbitch skrev:
Nillan, vad är det jag hör? Antingen blev du sugen i somras eller så är du och Lartes tillsammans och han har övertalat dig till detta?

Faderittan vad trevligt att du tänker börja köra!
Då är jag väl nästan garanterat sommarjobb nästa sommar också va? :rolleyes:

En av mina tjejkompisar tog mc-kortet för några veckor sedan vilket har bidragit till att jag skulle vilja ta kortet(kul att ha nån i närheten att åka med) plus att Lartes har tjatat lite plus att ni här på forumet hittar på en massa roliga saker som man kanske kan hänga med på sen när man har kortet.

Klart du får jobba, jag ska ju va ledig å köra hoj ju! :banana

du kan ju följa med på roliga saker även fast du inte har körkort ju! Trevlig värre. Då har vi massor att prata om i kiosken till sommaren. Det ante mig att jag blir tvungen att jobba ;)

Se nedan. Det är sporthojsfest i januari du kan hänga med på om du vill!

Hmm....jag har haft körkort sen stenåldern och är godkännd som handledare till en tjejpolare, men ja pallar nog inte en körkortspirant till :va

Och sen får jag gråa hår av att övningsköra laglydigt :3freak

Borde ju finnas hur många som helst här som vill ut o övningsköra med en tjej ........ :confused: men det är helt klart lite offseason nu.

Ett tips är att skaffa dig flera handledare som är aktiva hojåkare så att du inte står utan handledare när du vill ut öva, köra gärna lite i körskola med för dom brukar va bra på o lära ut.

lycka till och ge inte upp för det e kul me hoj :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park