Vi är alla förtappade

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Det är kört för oss. Polisen och länsstyrelsen vill ge oss böter och dra in våra körkort. Politikerna vill förbjuda alla stooora hojar. Sankte Per släpper mer än gärna in oss i hans rike. Gamla tanter och gubbar hytter åt oss med sina käppar när vi mullrar fram och gemene trafikant blinkar med helljuset när vi kör om dom. Dessutom har jag från en säker källa häromdagen fått höra att vår själ inte kan förflytta sig med mer än 20 km/h, så vi är alla förtappade oroliga varelser utan själar sedan länge.

Vad kan vi göra för att förbättra vår situation?

ang dom gamla, igår på Götaplatsen var det massa gamlingar som kom fram o berömde våra motorcyklar och vissa tog baske mig kort oxo.... :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Det är inte helt ovanligt att det kommer fram gammla herrar i keps vid de mest oväntade tillfällen och börjar prata hoj. Rätt kul faktiskt.
Har fått de mest hårresande historior om vansinnesfärder på BSA, Triumph och möjligen någon sådandär udda Honda berättade för mig. :skrämd
Dom kunde dom med! :D :tummenupp

Penguin skrev:
...Gamla tanter och gubbar hytter åt oss med sina käppar när vi mullrar fram och gemene trafikant blinkar med helljuset när vi kör om dom...

Gamlingar och gemene trafikant löser man med hårig öronförsedd hjälm.
Inga sura miner har det varit där jag dragit fram :crash

Förra säsongen drog jag och "late again" ut hojarna för att fotografera lite. Efter en del varvandes med motorerna kom "en av de gamla".
Nu blir det klagomål, tänkte jag... men nä, han tyckte de var riktigt roligt med hojar. Varnade för poliser ute vid vägen också :eek:

Sån ska jag bli när jag blir gammal :tummenupp

haha fann vad fränna gubbar ni värkar träffa da !
så ska jag också bli när jag blir gammal ! om det äns kommer finnas hojar och bilar då :rolleyes:

Nyheter
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad