vevlager yz 125

Man brukar inte köpa lösa vevlager om vevlagret har rasat på veven, då gäller vevstaks satts med alla lager, brikor, vevtappen.

Kostar runt 850-1400kr beroende på vad för sort, var den köps o så vidare, sen ska ju någon göra jobbet att presa isär vevhalvorna o ihop med sakerna med rätt avstånd o balanceras.

Man brukar inte köpa lösa vevlager om vevlagret har rasat på veven, då gäller vevstaks satts med alla lager, brikor, vevtappen.

Kostar runt 850-1400kr beroende på vad för sort, var den köps o så vidare, sen ska ju någon göra jobbet att presa isär vevhalvorna o ihop med sakerna med rätt avstånd o balanceras.

okey tack hittat förr 1400 nått nu :yoparty men vad kostar det att lämna in det ungefär hos motormrecano som jag tror är billigast här i närheten ?:)

Hänger mycket på hur mycket förarbete du själv gjort (demontering utom klyvning, rengöring o.s.v.) samt på vilka andra fel man eventuellt hittar under jobbet (som du säkert vill ha åtgärdat när allt ändå är isär).

Hänger mycket på hur mycket förarbete du själv gjort (demontering utom klyvning, rengöring o.s.v.) samt på vilka andra fel man eventuellt hittar under jobbet (som du säkert vill ha åtgärdat när allt ändå är isär).

okej men om jag tar isär själv och lämnar in den kan det gå ¨på under 1000 lappen då?:tummenupp

Tänk på att när motorn väl ska ihop sen MÅSTE du behandla veven som den var gjord av glas. Minsta lilla slag från en hammare eller en muttermaskin förstör riktningen på veven direkt. = Massa pengar rakt sjön...

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show