Verkar ordna sig med halsduken...

hrc

Desillusionerad
Gick med
3 May 2004
Hoj
Yamaha Tracer 900 GT
Var ute på Patten (okej då, nöjeslokal i Stockholm som egentligen är en båt som egentligen heter Patricia) i lördags då en himla snygg och trevlig tjej plötsligt rycker mig i knuten och propsar på att få låna Snusnäsduken. (Som jag brukar ha på mig på krogen ibland vilket ofta leder till ganska intressanta diskussioner om hojåkning! Såå många människor som vill köra MC eller åtminstone åka bakpå men inte törs eller har nån annan dålig ursäkt!)

Visst, okej tänker jag, kul! Vi står och stuffar och snackar ett tag men att få tillbaka den går inget vidare. Vi skiljs åt under kvällen,stället stänger och där står jag plötsligt utan min halsduk och kan således inte köra hoj! Vad göra? (Och nej, köpa en ny snusis sådär utan vidare går inte. Detta handlar inte om 80 spänn... We go way back! Typ 2000 mil eller så.)

Har hennes nummer. Ringer förtvivlat under söndagen och ända fram till idag när hon äntligen svarar och säger att den finns i baren på Patten! Så nu blir jag tvungen att gå dit och festa igen i helgen bara för att få tillbaka den....Men det är det väl värt. (Kan ju också hända att hon knyckte den bara för att jag skulle höra av mig igen men sånt där :tuttar begriper jag mig ju då inte på... :)

Är jag fullständigt bindgalen eller finns det andra mänskor som värdesätter en viss personlig ägodel ganska högt? Alltså, jag är rätt så totalt likgiltig vad det gäller prylar, mode och sånt men ett litet fåtal saker jag har är....viktiga!

nu händer jag inte med
"utan min halsduk och kan således inte köra hoj!" vadå kan inte köra varför inte det? ??

Förstår dej fullt ut!
Höll på o bli vansinnig när en kompis tog min mössa och jag inte viste vem de va, lr kompis o kompis.. efter de har jag typ retat mej på han nåt fruktansvärt! :huvet
Den mössan e inte o leka med, säger jag bara.
Så försöker ni sno den så får ni :fatta!

Har polare som segelflyger och dom brukar tydligen ha en fiskarmössa som dom får när dom tar certet och den använder dom flitigt. Kanske ska tillägga att dom inte "får" tvätta den! :zpy

Själv har jag väl inget speciellt sådär men jag kan nog förstå dig till viss del. Sålänge som du tvättar den ibland! :tungan

/Grim

Allex skrev:
nu händer jag inte med
"utan min halsduk och kan således inte köra hoj!" vadå kan inte köra varför inte det? ??
För att han saknade sin snushalsduk såklart. Fötter du inte med?

eus skrev:
Jo då, men det betyder inte att man vill se ut som honom på krogen :rofl

Varför inte..Emmi hade väl nästan likadan overall på förra SH-festen om jag inte minns helt fel?

Fast helst skulle man ju ha som Härenstam i Göta Kanal. Kostym och STP-keps...

UrbanTiger skrev:
Snusnäsduk runt halsen på krogen är GAY :gnissla

Lustigt, nu när du säger det var det faktiskt en tjej som frågade just det. Jag kopplade inte då, tycker inte jag ser så gayig ut, om man nu kan göra det, men nu vet jag bättre! :Bugar

Detta måste vara bra. Gayighet attraherar tjejer eftersom de inte tror att man vill ha dem.. Är min teori i vickefall... :va

Last edited:
Varför bär man mchalsduken när man är ute på krogen? Min halsduk luktar fan inge vidare, med den skrämmer man säkert bort folk. Fast din kanske var nytvättad. :va

Hahaha läste på Zatzy att Patricia är en båt/klubb för likasinnade pojkar :rofl :lol :lol var det någon gosse som ville binda sig i kajkanten kanske :7peta

Maxxi skrev:
Hahaha läste på Zatzy att Patricia är en båt/klubb för likasinnade pojkar :rofl :lol :lol var det någon gosse som ville binda sig i kajkanten kanske :7peta

App app app! Om söndagarna ja! Då ligger jag allt hemma och sussar för att orka gå opp fem på månda morron.... :gnissla

Bikerbitch skrev:
Varför bär man mchalsduken när man är ute på krogen? Min halsduk luktar fan inge vidare, med den skrämmer man säkert bort folk. Fast din kanske var nytvättad. :va

Ääääh. Bara för att man använder något ofta behöver det inte vara äckligt!
Finns ju som sagt tvättmaskiner...

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back