BostonGurka
Bannad
Sverigedemokraterna har 60 lediga platser.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det blir lätt så när folk har åsikt, men inte vågar stå för det.
Eller inte läser partiprogrammet INNAN de blir invalda i kommunfullmäktige..
http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/article7834213.ab
Grym stenkoll måste man ju säga! Det vore kul att se hur resten av hans liv ser ut, och konsekvenserna av hans andra val...Eller inte läser partiprogrammet INNAN de blir invalda i kommunfullmäktige..
http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/article7834213.ab
Man undrar ju hur många av de som röstat på SD som har läst partiprogrammet.
Hade de haft en ledig riksdagsplats över hade det varit intressant.
Vore väääldigt intressant att se vad de där drönarna gör hela dagarna![]()
Räddar Midsommar och Julen ju![]()
Vart hittar man det egentligen?
Försökte läsa på deras hemsida förut ett par gånger men den sidan hackas ju lika ofta som en normal person byter strumpor.....
Maila och be dom skicka hem det till en känns inte riktigt ok, trist att bli uthängd
Jag läste på deras hemsida idag och det är verkligen ett populistiskt parti to the bone.
Så jäkla svensk att nöja sig med att knyta näven i fickan, men när det gäller att stå för sin sak på rätt plats/tid/rum så dunstar man och sedan snackar skit vid fika bordet på jobbet.
Det är en grej jag stör mig på.
Varför kallas alla högerpartier (även fast SD är ganska vänster) för populistpartier, men inte vänsterdito som lovar guld och gröna skogar till alla medborgare som inte är "rika"(tm) ?
Om man inte KAN läsa då?
SD har plockat det positiva från både högern och vänstern. Inte för att det funkar i praktiken utan för att det lockar till sig nötterna. Det är populism i ett nötskal.
Sedan kan jag inte hålla med om att högern beskylls för populism? Tycker nog sossarna varit mer populistiska det här valet och försökt "bjuda över" både här och där men blev nog inte trodda.
SD har plockat det positiva från både högern och vänstern. Inte för att det funkar i praktiken utan för att det lockar till sig nötterna. Det är populism i ett nötskal.
Sedan kan jag inte hålla med om att högern beskylls för populism? Tycker nog sossarna varit mer populistiska det här valet och försökt "bjuda över" både här och där men blev nog inte trodda.
Då tittar man på bilderna efter vilket parti som har en tant med turban
...svensk media talar alltid om högerpopulism..
Ja just ja, det var ju så jag valde.
Det har varit upp och ner vända världen de sista två valen. Moderaterna är arbetarpartiet som driver arbetslinjen, och med rätt stora men finansierade satsningar inom stat och kommun.
Sossarna valfiskade med fläskiga löften om barnakutläkare i bilar som åker hem till barnfamiljer, ofinansierade miljardsatsningar inom stat och kommun, höjda bidrag, höjda skatter, fastighetsskatt, ta bort Rut avdrag...
Det är helt otroligt att de vill vara populistiska men de måste sakna någon strateg asså?! Hur tänkte dom? Eller fick V och MP diktera alla vallöften?
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |