Vem kränger backspeglar i gbg?

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Jag behöver nya speglar till min hoj och sitter och kollar webshoppar men klurar om någon av gbg handlarna har ett hyffsat utbud. Någon som har koll? Jag behöver ett par små smutta speglar till bygget.

va säg om dom här finns på duells 595 kr:)

30-3008.jpg

jag har tiostycken, billigt kompis.. alla vänster,inte coolt med höger ändå, du få kompispris mannen... :tomten

Mookie skrev:
Jag behöver nya speglar till min hoj och sitter och kollar webshoppar men klurar om någon av gbg handlarna har ett hyffsat utbud. Någon som har koll? Jag behöver ett par små smutta speglar till bygget.
Jag köpte både mina å tantens på Harleyshoppen på Ågatan(?), tro't eller ej.

Mookie skrev:
Det sitter ett par på min båge som många säkert skulle tycka vara snygga, jag tycker det är så där med kolfiber dock, dessutom så ser man inget, kan du fixa vanliga till mig som jag tycker om så kan du få dom som sitter på.. Kanske lättare at hitta gixxerspeglar på en skrot, än smögna kolfiberspeglar....

Så här ser dom ut..

dsc00072_medium.jpg

Mookie skrev:

Köp en styrändspegel på biscaya !!!
Skitsnyggt (tycker jag), och den funkar svinbra. Eftersom du är Ducce wannabee som jag :) så är det ju klockrent. Har för mig jag gav 350:- för min. Finns i svart och krom. Man kan ju inte säga att den är liten och smutt, men på något sätt så funkar det ändå...Funderar på att köpa till min nya r46:a också, lite grann beroende på hur bra original funkar :confused:

Gottschalk skrev:
2039386 Köp en styrändspegel på biscaya !!!
Skitsnyggt (tycker jag), och den funkar svinbra. Eftersom du är Ducce wannabee som jag :) så är det ju klockrent. Har för mig jag gav 350:- för min. Finns i svart och krom. Man kan ju inte säga att den är liten och smutt, men på något sätt så funkar det ändå...Funderar på att köpa till min nya r46:a också, lite grann beroende på hur bra original funkar :confused:

Har du några bilder? Är själv på jakt efter styrändsspegel, helst svart.

Fredr28 skrev:
2041351 Har du några bilder? Är själv på jakt efter styrändsspegel, helst svart.

Tog några bilder häromdagen till några andra nyfnikna..

Bifogat

• P1010025 liten.jpg
    P1010025 liten.jpg
    57 KB · Visningar: 60
  • P1010028 liten.jpg
    P1010028 liten.jpg
    61.1 KB · Visningar: 57
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...