Vem gjorde dagens fynd?

Wihlle

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2010
Hoj
1999 Yamaha XJR 1300 SP
Var det någon här som köpte RD500 som låg på blocket en liten stund igår kväll?
Det verkar ha varit ett klipp.
Kommer den ut på vägarna i sommar och sprider välljud och doft?

Nån gjorde ett klipp på en Husa motard för 11k också. Lyckost jävel.

Man är ingen hojåkare om man inte känner igen en koppling. Du är vad Jörgen skulle kalla hojkonsument. Det är dåligt.

Ojoj, expert på min ära....

Vet folk som kan köra som gudar, men inte klarar av att skruva i en skruv rakt, dom är per definition dåliga då?

Det ser ju spännande ut, vad nu det där kan vara för något?

Det är mycket riktigt en ny koppling till min 125:a. Skulle egentligen bara ha en kopplingskorg, men det visade sig att hela den här kompletta mojängen var billigare än alla lösa korgar. Två hundra spänn - jag är fortfarande exalterad över mitt kap. Trots att jag inte ens fått hem den än, kanske skapar en scam-tråd sen om det var för bra för att vara sant :hihi

Ojoj, expert på min ära....

Vet folk som kan köra som gudar, men inte klarar av att skruva i en skruv rakt, dom är per definition dåliga då?

Jasså ute i vita rustningen och försvarar pöbeln? Tack för din insats!

Och varför skulle jag bry mig om din åsikt? :va

Du är skyldig mig en trisslott. Kanske därför, kanske för att jag är cool.

Jasså ute i vita rustningen och försvarar pöbeln? Tack för din insats!

Du är skyldig mig en trisslott. Kanske därför, kanske för att jag är cool.

Svart rustning om jag får be.

Men att rangordna en "biker" efter dennes kunskaper om tekniken är infantilt, vilket du även inser om du tänker efter.

Svart rustning om jag får be.

Men att rangordna en "biker" efter dennes kunskaper om tekniken är infantilt, vilket du även inser om du tänker efter.

Jag har inte noterat samma folkstorm när t.ex. Jörgen ironiserar över livsstilsmänniskor. En knutte eller raceputte ska har koll på sin maskin.

Är imponerad över att du använder argument som; "om du tänker efter" samtidigt som du försöker lyfta ditt språkbruk genom att använda ord som infantilt.

Jag har inte noterat samma folkstorm när t.ex. Jörgen ironiserar över livsstilsmänniskor. En knutte eller raceputte ska har koll på sin maskin.

Är imponerad över att du använder argument som; "om du tänker efter" samtidigt som du försöker lyfta ditt språkbruk genom att använda ord som infantilt.

Tror inte jag kan ta mig till minnes en enda gång då Jörgen har tagit det till personangrepp.

Men har han det så är det ytterst beklagligt.

En äkta knutte kör tills det rasar och slänger hojen i diket.

Ber om ursäkt om jag inte lyckades förmedla mina avsikter med "om du tänker efter", dom är dock att du borde skämmas för vad du skrev och att aldrig upprepa det annat än i svävande ordalag.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT