vem försöker han lura

Tjet skrev:
Undra hur han gjorde bedömningen att det just var 65% kvar, inte 60 eller 70.
eh alla skriver så. dom bara drar till med nåt.. typ 99% fast att dom egentligen inte har en aning. Går inte göra en ärlig bedömning heller.

philsson skrev:
eh alla skriver så. dom bara drar till med nåt.. typ 99% fast att dom egentligen inte har en aning. Går inte göra en ärlig bedömning heller.

Joho, jag har 54.84% kvar. :)

En som är riktigt erfaren och duktig och kört på samma däck många gånger kan nog uppskatta på ett ungefär hur mycket det är kvar, om han har koll på hur långt han kört på det och hur långt han kom på förra.

Fasst han den där ponken skulle ha så stor koll har jag svårt att tro.

uggla skrev:
En som är riktigt erfaren och duktig och kört på samma däck många gånger kan nog uppskatta på ett ungefär hur mycket det är kvar, om han har koll på hur långt han kört på det och hur långt han kom på förra.

Fasst han den där ponken skulle ha så stor koll har jag svårt att tro.
varannat år kan du räkna med att man byter däck.. skulle inte tro att han bytt mer en 1 ggn max.. och då har han ingen uppfattning. Fast det var mest toppfarten jag störde mig på.

philsson skrev:
varannat år kan du räkna med att man byter däck.. skulle inte tro att han bytt mer en 1 ggn max.. och då har han ingen uppfattning. Fast det var mest toppfarten jag störde mig på.
Jag snittar 2däck/säsong :död

philsson skrev:

Olika det, tänkte på mest på större gubbarna jag och maskiner, killen som kan :hihi

philsson skrev:
går äns mätaren till 170.. kanske den gör. men de är väl max i så fall.

enligt ett test i tidningen bike från 1992 står det att suzuki rg 125 gamma har en topphastighet på 150km/h

Ogre skrev:
enligt ett test i tidningen bike från 1992 står det att suzuki rg 125 gamma har en topphastighet på 150km/h

tänkte precis på det, har en tidning där dom testar Nsf/r (kommer inte ihåg), Tzr & Rg gamman. där var det väl några sådanna siffror :tummenupp

Mätaren går till 160 och min, originaldrevad gör 135 på femman, sexan orkar ingenting ... Med annan drevning låt mig säga 140-145, PÅ MÄTAREN ...

agneman skrev:
Mätaren går till 160 och min, originaldrevad gör 135 på femman, sexan orkar ingenting ... Med annan drevning låt mig säga 140-145, PÅ MÄTAREN ...

Nu börjar jag denna diskussionen för 5000:e gången! :D
Min gör mätaren ut på 6an o lite till, över 160 på mätaren då, originaldrevad! :blah

Solid snake skrev:
Nu börjar jag denna diskussionen för 5000:e gången! :D
Min gör mätaren ut på 6an o lite till, över 160 på mätaren då, originaldrevad! :blah

Jo visst men mitt inlägg skrev ju jag pga att äger en RG, och att annonsen handlade om en RG . Har du också en RG ? . :3freak

agneman skrev:
Jo visst men mitt inlägg skrev ju jag pga att äger en RG, och att annonsen handlade om en RG . Har du också en RG ? . :3freak

Nepp, o det e jag fanemig glad för!

Enligt mig så är det den fulaste 125an som nånsin har sett dagens ljus, no offense, men så tycker jag iaf.

Solid snake skrev:
Nepp, o det e jag fanemig glad för!

Enligt mig så är det den fulaste 125an som nånsin har sett dagens ljus, no offense, men så tycker jag iaf.

Jag kan "hålla med dig", men icke att förglömma så kom den ganska mycket tidigare än exempelvis NSR och TZR, och den var säkert snygg då . Inte sant ? .

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...