Vem Bestämde.

Ber om ursäkt!

:notme

Nja, kanske inte bara jag! Idag gick det lite si och så med sammanhållningen. Många olyckliga omständigheter gjorde att vi inledningsvis tappade många. Info om vägval och mål kanske inte gått ut till alla på stationen samt att några otrogna ickemedlemmar hamnade i tåget och tog täten. Stor förvirring! Sen vi samlat ihop gänget igen utanför Vad, så tar jag på mig min del av ansvaret för att vi stannade lite för sällan och inte lät svansen komma ikapp ordentligt. För detta ber jag om ursäkt och lovar bättring! Under styrelsemötet under onsdagkvällen diskuterades frågan och styrelsen kommer inom kort presentera ett åtgärdsförslag, se vidare under http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=23750. Än en gång vill jag be om ursäkt för den dåliga planeringen och för min orutin som färdledare.
/Umbro (snart Cashman)

Last edited:
Inget att be om ursäkt för. Som jag skrev i en annan tråd, skall bli skönt när tröjjorna kommer. Blir lite lättare att hålla ordning på folk & fä :D

Hängde med, tror jag

Tja!

Gjorde mitt första besök vid stationen (ej medlem :cool: ) och hängde med så gott det gick. Var i alla fall med till Skultuna, upp mot Sala, K Kyrka, Salbohedsvägen och Salavägen tillbaka till Västerås. Var sedan tvungen att dra hem pga. mörkt visir och solnedgång.

Jäkligt kul är mitt intryck!! :tummenupp.

Kommer gärna igen nästa onsdag!

/Fred

Re: Hängde med, tror jag

Silverblade skrev:
Tja!

Gjorde mitt första besök vid stationen (ej medlem :cool: ) och hängde med så gott det gick. Var i alla fall med till Skultuna, upp mot Sala, K Kyrka, Salbohedsvägen och Salavägen tillbaka till Västerås. Var sedan tvungen att dra hem pga. mörkt visir och solnedgång.

Jäkligt kul är mitt intryck!! :tummenupp.

Kommer gärna igen nästa onsdag!

/Fred

:tummenupp Rätt sagt Fred! :D

Oj förlåt...kunde inte hålla mig.

Allvarligt kul att du gilla turen ses nästa onsdag.

Mvh FredR1k

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...