Vem är rädder för farbor blå?

Skulle du smita från polisen?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Vore kul att se vilken fördelning det är mellan "folk som onnanerar sig till sömns till lagboken varje kväll" och "folk som lever efter mottot -You can have my driverslicence when you pry it from my cold dead fingers!", alltså moralkaka eller maniac?.

du kanske skulla haft en ytterligare svarsmöjlighet.. "vi som har varit med av erfarenhet gjorde..." eller nått...

jag behöver bara säga 2 - 0 till mig. :fakta

Det var väl ett evigt jävla tjat om att "dra från snuten",,, :rolleyes:

Jag kör alltid lagligt, så jag kan inte rösta i den här pollen.

John Holmes skrev:
Det var väl ett evigt jävla tjat om att "dra från snuten",,, :rolleyes:

Ja jäklar.

Låt oss kolla nu vem som e tuffast på sporthoj? Eller kan vi inte ta en poll om vem som har största k*k med en gång så slipper vi gå runt ämnet hela tiden? Foto med linjal för att man inte ska fuska rekommenderas!

Väx upp å ta ansvar för era handlingar!

Last edited:
Kan inte rösta på detta, har aldrig hamnat i situationen att jag har behövt (mig veterligt iaf, om man inte räknar in en incident som 16-åring på en 250cc enduro hoj på skogsväg, tyckte det kändes dumt att stanna när det fanns så mycket stigar åt allla håll). Nä, jag kör inte som en kärring har dock aldrig fått farbror blå efter mig (dock 3 ggr med b*len, vilket har resulterat i böter). Stanna eller inte, vet som sagt inte, bestämmer mig när det händer.

Lokke skrev:
Låt oss kolla nu vem som e tuffast på sporthoj? Eller kan vi inte ta en poll om vem som har största k*k med en gång så slipper vi gå runt ämnet hela tiden? Foto med linjal för att man inte ska fuska rekommenderas!

1-0 till mig :cool: :rock

Mattias skrev:
Jag kör alltid lagligt, så jag kan inte rösta i den här pollen.

Synd att inte det gamla foumet finns kvar, jag kommer ihåg att du skrev i en tråd att civilbilen hände med till 260 på mäteren på din retta. :hej

abstruse skrev:
Piff och Puff paddlar bara kanot i bassänger nu för tiden. Har jag hört, alltså...

Jag hörde ett rykte om det med, men puff hadde visst fortfarande kvar sin slitna gamla hasselnöts-hjälm! ;)

Last edited:
Lokke skrev:
Ja jäklar.

Väx upp å ta ansvar för era handlingar!

väx upp och ta ansvar var det!! du har väl inte så mycket väl än vara uppväxt med ansvar för att dra snuten med din pärla blir ju ganska jobbigt! ( med humoristiskt tonläge) :tummenupp

räser-kocken! skrev:
väx upp och ta ansvar var det!! du har väl inte så mycket väl än vara uppväxt med ansvar för att dra snuten med din pärla blir ju ganska jobbigt! ( med humoristiskt tonläge) :tummenupp

Väntade bara på när det skulle komma..... :rolleyes:
Har haft snabbare båge, och det handlar väl lika mycket om teknik å taktik, vägval m a o, som hastighet. Vilken idiot som helst kan ju vrida på rullen på motorväg. :D ....men nej, oberoende om jag skulle vilja köra undan dom eller inte, så skulle jag inte komma på tanken att försöka göra det med sv'n.

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back