Vem är Liemannen?????

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Vem är denna Liemannen och varför kan du ej träda fram som den man du verkar vara???????
Om det är nån härifrån, så kan jag säga ett par saker.
Det inträffade hade inget med våra aktiviteter i Älvsborgsterminalen att göra. Det är inga vansinneskörningar där, inte av oss iaf. Stå nu upp som en man och säg dessa saker, och var ej så smaklös med dina vänliga hälsningar, för dom e värde piss. Kunde du dessutom inte hittat på nåt bättre än att skriva under med Liemannen???
Om du kör mc, så borde du veta tjusningen i det vi gör. Om du bara är nån annan så verkar du inte fatta.

Är du från SH, så pm:a mig om du vill diskutera vidare eller kom över till oss på www.wcx.nu

//R

Bifogat

• liemannen.jpg
    liemannen.jpg
    103.4 KB · Visningar: 930
ja, han verkar ju vara en person som försöker använda en annan persons död som försök att tona ner busåkandet inne i storstäderna. Mindre vettigt, men har har väl rätt att det är dags att tona ner på busande just mitt i stan. Inte för jag säger att det är vad som hände med den tråkiga bortgången av Samuel.

Ta det bara försiktigt där ute!

Swedie skrev:
ja, han verkar ju vara en person som försöker använda en annan persons död som försök att tona ner busåkandet inne i storstäderna. Mindre vettigt, men har har väl rätt att det är dags att tona ner på busande just mitt i stan. Inte för jag säger att det är vad som hände med den tråkiga bortgången av Samuel.

Ta det bara försiktigt där ute!
älvsborgsterminalen är rätt ut i gbgs största industriområde, låååångt bort från stan ca 1mil utanför....helt öde sånär som på lite långtradartrafik., Vi brukar träna stunts o så där, det är även samma plats där dom kör dom lagliga blackracen. Samuels bortgång har ju inget med stuntningen som vi håller på med att göra...

jasså! men då har ju Liemannen komplex för högljudda monster som han aldrig korslat och blivit försälskad i. Troligen har han ingen passion i livet som han kan koppla nöjet med att köra MC med. stackarn

väldigt smaklöst vill ja säga... och att skriva under med liemannen...

FY FAAN... :mad:

Det ligger ju inte direkt inne i stan utan, de e ganska lugnt där lite trafik osv, perfekt för att träna lite stoppies o wheelies...

Ravetrancer sägt ill när ni vet vem han är,för det där är för jävla taskigt,kännde inte samuel men snackat med han ett par ggr på dc hubben men blir så förbannad nu när jag såg detta.

Ravetrancer skrev:
älvsborgsterminalen är rätt ut i gbgs största industriområde, låååångt bort från stan ca 1mil utanför....helt öde sånär som på lite långtradartrafik., Vi brukar träna stunts o så där, det är även samma plats där dom kör dom lagliga blackracen. Samuels bortgång har ju inget med stuntningen som vi håller på med att göra...

Stämmer bra de

olycksplatsen ligger dessutom en 3-4km bort från där vi brukar stunta......

Tråkigt det som har hänt:(

Alla har väl rätt till att ha åsikter. Men ska man ha en åsikt ska man vara man nog att stå för den, med det menar jag skriva sitt rktiga namn, Argar upp mig på ett så dumt namn som liemannen:6surkart

Det är farligt att köra hoj men jag skulle inte kunna leva utan det, det är det roligaste som finns förutom min lilla stuntman till son hemma:)

Personen som skrivit det är inte värd ett ruttet lingon.

Kan man inte stå för sin åsikt så finns inte åsikten heller.

Det är som huvklädda demostranter. Kan dom inte och vågar inte stå för sin sak så finns det ingen sanning i det hela heller utan är bara skitprat.

Tråkigt att du fått det där Ravis, det bör ingen behöva få.

Får du reda på vem det är så häng ut personen offentligt, han/hon ska stå för sitt ord.

Det är möjligt att det är osmakligt men det är ju definitivt inte fel, det som står där. Jag tolkar det mest som att någon (liemannen kanske inte var så fint) är rädd om er och vill få er att tänka till. Jag tycker att det är ett rätt så välformulerat brev, faktiskt. Dra in taggarna och läs det som om det var från er mamma/pappa/flickvän/whatever så ska ni se att det inte alls är så aggressivt som ni verkar tycka.

Back