Vem är kung?

Jag kommer känna mig fräck när jag slätar över klockbertil i sommar.... skrytmånsen :tungan

//jaG

Macho Woman skrev:
Jag skulle nog faktiskt känna mig rätt fräck om jag slätade startfältet i Scandinavian Open också.

Macho Woman skrev:
Lillprins/prinsessa i världen, kung/drottning av Norden?
sant sant...
Men ska man vara kung över norden som sådan måste det väll gälla en tävling för hela norden? Vet iofs inte vilka klasser det kan gälla men nordic superbike kanske?
ähh...skit samma... jag kommer aldrig komma så långt oavsett så jag får väll heja på dig då. :tummenupp

Zeb_Macahan skrev:
Jag kommer känna mig fräck när jag slätar över klockbertil i sommar.... skrytmånsen :tungan

//jaG

Vaba? Vad mumlar du nu om? Det var DU som fick in mig i det här klock-helvetet, kom ihåg det. Allt är ditt fel. ALLT! :6surkart

Macho Woman skrev:
Jag skulle nog faktiskt känna mig rätt fräck om jag slätade startfältet i Scandinavian Open också.

Släta hela fältet? Ska du hångla med alla som kör i SO? Då får du ligga i men jag blir imponerad om du grejar det utan grava skavsår på tungan. :tummenupp

Mago skrev:
Var är man mest kunglig om man hänger av en annan MC?

I helsingborg på lördagar under streetracen är du mest kunglig om du hänger av en mc....

.... med bil.

vafan, det skulle ju inte ens bli någon tråd.. testade bara att leka lite med hur man startade en Poll.. :P

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back