vem är FULLast börje??

grott mongo

A-a-a-alkoholist javisst
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
Ktm 625 smc
Sitter här och och läser alla trevliga inlägg från er i göteborgsområdet och längtar efter våren som alla ni andra. Ska ut ikväll och svira med min flickvän och nåra kompisar(min pingla blir 22) Jag har druckit en kvarting och 2 st 7,2 or. shit pomfritt. finns det nån som slår det ??? :yoparty

grott mongo skrev:
Sitter här och och läser alla trevliga inlägg från er i göteborgsområdet och längtar efter våren som alla ni andra. Ska ut ikväll och svira med min flickvän och nåra kompisar(min pingla blir 22) Jag har druckit en kvarting och 2 st 7,2 or. shit pomfritt. finns det nån som slår det ??? :yoparty

Du känns oerhört stadig i språket ändå må jag säga...

Tanka lite till!!!

FÖRGÖRAREN

grott mongo skrev:

Alldeles för dåligt, en Liter hb nersköljt med några kalla Åbro då snackar vi!

grott mongo skrev:

Jag är grymt impad

Idag är vi laddade...

10 stycken lågprisburkar inhandlades på bolaget för en stund sedan...

Kan ju fan inte plugga hela tiden. :rolleyes:

grott mongo skrev:
Öhh!! Röda ögon,vakum i huvet och allmänt sleten. Har legat på sofflocket hela dan.Fan,jag ska aldrig dricka mer :(
Inte jag heller i så fall... Efter i dag då..... :D

grott mongo skrev:

Ähh!
Newbie... Dricker jag till frukost! :7peta :tummenner :tungan

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!