Vem är du?

• Thread starter Thread starter iNK
  • Start date Start date

iNK

Stolt dalmas, Stolt Moring
Gick med
7 May 2016
Hoj
F900R -20
Ny på detta forum och märker snabbt vilken trevlig stämning det är här vilket är helt underbart när man är ny!

Har ställt några dumma frågor i tidigare trådar men aldrig blivit idotförklarad eller fått ett dåligt bemötande, vilket är grymt när man inte vet något :3freak och så vågar man fortsätta ställa dumma frågor :gnissla

Så tänkte att vi kanske kunde ha en tråd där vi berättar lite kort om oss själva :)
Varför vi började med att köra på två (ett :yoparty ) hjul, hur länge man har kört, vad man annars gör på dagarna/fritiden osv osv.

Eftersom jag gör denna tråd så lär jag börja

Johan heter jag men har iNK som nic på nätet.
Född och uppvuxen i Mora, Dalarna och är 26 år gammal.
Jag och min sambo flyttade ner till Linköping i slutet av förra året för att pröva något nytt.

Blev sedan butikschef i Norrköping :tummenupp

På fritiden så håller jag på mycker med datorer, teknik av all möjligt slag och fota/filma med min drönare.
Men sätter mig gärna i lugn och ro här hemma med en kall jäkel och lyssnar på vinyl skivor och bara njuter :fyllisar

Har varit sugen på att ta hoj-kort i ganska många år men har aldrig blivit av förrens iår.
Gick in på en körskola i Norrköping och bokade så mkt jag kunde.
Så efter tre lektioner så var det dags för uppkörning och där gick allt så jäkla bra :yoparty :tummenupp
Var lite orolig för lågfartsbanan men gick galant =)

Så kortet är taget och letar hoj.
Får dock nya favorit bågar var och varannan vecka :huvet :confused:

Lite kort om mig, hoppas att få lära känna många andra som åker två/ett hjul :krama

Last edited:
Haha vilken snoppstolpe, en fullständig clown-pajas, måste helt ha missat jag-är-ny-forumet. :krama

Last edited:
:rofl:rofl:rofl:rofl han använde faktiskt en smilis som åtminstone fick mig att förstå.
Du som är kung av ironi borde fattat direCkt! :brynad

Du kan va ironi. :mad: :glömdet
När jag äntligen kommer på min vita springare så ska du komma med dina bryn och bryna sönder mig. :grina

Äsch, skit i jag är ny-forumet, alla vet att det här är roligare!

Välkommen, iNK! :)

Själv har jag aldrig kört hoj, jag är för liten för att ta mig upp på en. Spenderar dagarna med att luta mig mot trottoarkanter istället.

Var det nån som såg detta;

"Har ställt några dumma frågor i tidigare trådar men aldrig blivit idotförklarad eller fått ett dåligt bemötande, vilket är grymt när man inte vet något och så vågar man fortsätta ställa dumma frågor"

i första inlägget innan präktigheten övermannade er för det här;

Haha vilken dumskalle, en fullständig idiot, måste helt ha missat jag-är-ny-forumet. :krama

Kan det bli övertydligare? PK-feber.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...