Veidec produkter?

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Slog mig en tanke,hur blev det med tillgång till Veidec produkter?
Deras produktpresentations möte var intressant.
Finns deras olika produkter att tillgå någonstans i butik eller på annat förmånligare sätt?
Lite svårt för Sydskanes emse (som ordande detta intressanta möte) att lagerhålla dessa produkter.

R1 racer skrev:
Slog mig en tanke,hur blev det med tillgång till Veidec produkter?
Deras produktpresentations möte var intressant.
Finns deras olika produkter att tillgå någonstans i butik eller på annat förmånligare sätt?
Lite svårt för Sydskanes emse (som ordande detta intressanta möte) att lagerhålla dessa produkter.

tyvärr så säljer de bara till företag.
men om ni snackat med dom borde det ju inte vara problem att köpa hem ett lass..
kan ju säga att alla deras prudukter är toppen.. andvänder endast deras prudukter till hela min hoj..

hojbrud skrev:
tyvärr så säljer de bara till företag.
men om ni snackat med dom borde det ju inte vara problem att köpa hem ett lass..
kan ju säga att alla deras prudukter är toppen.. andvänder endast deras prudukter till hela min hoj..

En som e med på noterna... :rolleyes:

hojbrud skrev:
haha man har ju en fassa som köper allt från dem ju :tungan
hehe

Vilka produkter är det ni är intresserade av?
Skriv gärna en lista i den här tråden så jag kan ta med mig ett underlag och prata med Veidec om.

hojbrud skrev:
haha man har ju en fassa som köper allt från dem ju :tungan
hehe
.. må så vara MEN... du va inte med på produktvisningen vi fick och vet således inte vad som diskuterades där...

Jag kan vara intresserad av den smörjan som gjorde att man fick grepp på skruven..

Hej, kan bara säga att jag använder mycket av deras produkter kan jag säga ,jag var INTE med på produkt infot som det verkar vara viktigt för att ytra sig här åvanför kanske men vill bara säga att dom funkar mycket bra vet inte om ni provat våt servetterna dom har på burk e super när man har kört på bana tex tar bort mycket lätt däck rester på kåper osv och tar ej skada på lakering :yoparty hoppas ni hittar ett sätt att handla dom på jag vet var jag får mitt i alla fall :banana

AleX skrev:
.. må så vara MEN... du va inte med på produktvisningen vi fick och vet således inte vad som diskuterades där...

nä det va jag inte.. har väl inte sagt annat än att jag andvänder prudukterna :tungan

AleX skrev:
Jag kan vara intresserad av den smörjan som gjorde att man fick grepp på skruven..

AleX skrev:

jag var inte heller med på ngn j-a produktvisning... :kocko
jag använder den där "smörjan" du babblar om
jag skulle kunna berätta om den funkar bra elr inte...MEN nu får du själv köpa en flaska :7peta och själv lista ut det :D

Easy_Mike skrev:
jag skulle kunna berätta om den funkar bra elr inte...MEN nu får du själv köpa en flaska :7peta och själv lista ut det :D

Ehhhh

hmmjag va där jag prova...
Saken va den att det diskuterades om vi skulle kunna han dla.. och så skrev vissa att det inte gick för att de vände sig bara till företag.....

AleX skrev:
Ehhhh

hmmjag va där jag prova...
Saken va den att det diskuterades om vi skulle kunna han dla.. och så skrev vissa att det inte gick för att de vände sig bara till företag.....

Precis :tuttar

Öhh var jag där eller hur var det nu :va Nej :D

Vet jag vad du prata om :huvet Ja :tungan

Jag håller med dig AleX nu bara för du fått ihopa din hoj :banana
Annars hade jag aldrig gått ut med att jag hållt på dig :död

Ha ha ha ha ha ha ha

Easy_Mike skrev:

Du är bara så dryg... :7peta
Hur tror du Herr Alex vet vilken smörja han vill ha?

Kurvis, finns det möjlighet till fler visningar av produkterna? Veidec har många latjolajbansprylar som säkert intresserar många inom Sydskanes. Med bättre koll på produkterna kan vi säkert lättare få reda på vilka som är av mest intresse och således också få bättre koll på behovet. Då går det säkert lättare att arrangera köp också.

CorbenDallas skrev:
Du är bara så dryg... :7peta
Hur tror du Herr Alex vet vilken smörja han vill ha?

antar att min retliga attityd inte uppskattades.. :va :hihi

btw...vad jag vet så har dom bara 1 smörja som gör att mejslar mm greppar bättre. :7peta

Easy_Mike skrev:
antar att min retliga attityd inte uppskattades.. :va :hihi

btw...vad jag vet så har dom bara 1 smörja som gör att mejslar mm greppar bättre. :7peta

Kanske för att jag vet precis hur den funkar óch att det bara finns en modell i serien..

Ähhh puss o kram För jag kan köra hoj :banana

AleX skrev:
Kanske för att jag vet precis hur den funkar óch att det bara finns en modell i serien..

jajust...den funkar sisådär btw....kräver att det är Uber rena anläggningsytor..inget smuts alls...
sen får man skruva med precision(stavning)...men sånt gick dom väl igenom på mötet...

Easy_Mike skrev:
jajust...den funkar sisådär btw....kräver att det är Uber rena anläggningsytor..inget smuts alls...
sen får man skruva med precision(stavning)...men sånt gick dom väl igenom på mötet...

som sagt har själv provat den......

Back