Veckans Lassie

Gixxer Rolle

Värst i klubben
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10R
Jag var i Finland och körde på bana i går, där klappade jag Kimi Räikkönens hund.:tungan
Kimis far var där och körde med sin bil, han var hundvakt eftersom att Kimi var i Anderstorp.

I förra helgen snackade jag med basisten tror jag det var i Deathstars på gates of metal.

Solid snake skrev:
2372920 I förra helgen snackade jag med basisten tror jag det var i Deathstars på gates of metal.
Är det såna som skriker och är läskiga? :näsblod

Härom dagen togs en bild på mig där jag är mycket lik Peter Siepen..

Får jag vara med i klubben nu?

Såg när Kimis helikopter landade igår på banan, visste dock inte att det var han förrens jag läste det på nätet idag. :(

skoteridioten skrev:

Skulle inte tro det, va ;)

I en klubb på Vasagatan, där finns en stamkund som är vansinnigt lik Klas från Big Brother 2005. Då menar jag riktigt lik. Dubbelgångare-lik.
Då jag gick dit ganska aktivt pratade jag med honom nån gång och frågade om folk ofta tar fel på honom och Klas. Så var fallet.
När jag gick mot nattbussarna några helger sen kom han och en polare gående motsatt riktning på väg hem från den skabbiga klubben.
Jag drog på mig min finaste groupie-min, pekade på honom och utbrast "Big Brother-Klas!" när vi passerade varandra.

"NEEEEEEEEJ!" Skrek han tillbaka. Han var tydligen trött på det :D

Last edited:
Igår träffade jag Janne Shaffer inne på Storans houseklubb. Jag ropade "Janne!", och när han vände sig om så pekade jag på honom och utbrast "Hah!" innan jag minglade vidare. Han såg lite butter ut, förmodligen eftersom spelningen med Electric Banana Band bara fick en tvåa av GP.

Även en viss Patrik Sjöberg sägs ha befunnit sig på Storan igår, men någon påtänd höjdhoppare såg jag inte på hela kvällen.

Är inte en lassie längre? Typ min mammas, kompis, hamster har parat sig med en hamster som ägs av mamman till en dotter vars fiollärare en gång trampade på en killes fot på gatan som har kännt lukten av en basist i bandet "Carawaaga" eftersom han städade en korridor dom gick igenom.

Ovan är sann.

Hur som hellst så har jag mobbat basisten i Pain´s systerson :P eller ja mobbade han inte.. men han hade pokémon när han gick i 9an :D

Rock ´n Robin skrev:
2374392 Är inte en lassie längre? Typ min mammas, kompis, hamster har parat sig med en hamster som ägs av mamman till en dotter vars fiollärare en gång trampade på en killes fot på gatan som har kännt lukten av en basist i bandet "Carawaaga" eftersom han städade en korridor dom gick igenom.

Ovan är sann.

Hur som hellst så har jag mobbat basisten i Pain´s systerson :P eller ja mobbade han inte.. men han hade pokémon när han gick i 9an :D

:rofl

Det där var en äkta lassie!

Jag vinner nog den här veckan, för jag har bjudit Gudrun Schyman på en liten Rosita! :D

Det hela utspelade sig i Mora idag.

När jag kom ut från Elonbutiken så hörde jag en bekant stämma stå och hålla tal inför en totalt ointresserad folkmassa som rörde sig på gågatan utanför.

Min första tanke var att gå in på Konsum och be att få några ruttna tomater eller köpa ett sexpack ägg, vilket jag även berättade för min hustru som var med mig vid tillfället.

Min hustru sade att det ville hon inte ha någon del i, varpå hon satte näsan i vädret och satte av mot bilen.

Jag hade just kommit in på Konsum när hon skickar ett sms och berättar att skatan, (Gudrun), har polisbevakning.

Jag lägger därmed omedelbart ner planerna på äggning av partiledare och går in på bolaget som ligger mittemot och inhandlar en liten flaska rosita, á 46:-

Därefter går jag resolut fram till den skränande partiledaren, räcker fram flaskan och säger: Eftersom du står här och pratar strupen torr inför döva öron så tänkte jag att du ville ha den här att läska dig med. Det är ju allmänt känt att du gillar sådant här...

Det kallar jag en Lassie! :tummenupp :tungan :yoparty

har skakat hand med fares fares på centralen i sthlm.. :yoparty :va

Har dock en kusin som spelar i NHL så det får väga upp min "hippfaktor" ;)

Jag är släkt med Astrid Lundström som Bill Wyman varit eller inte varit gift med, meningarna går isär. Astrid gick dessutom i samma klass som Pugh Rogefelt!

När the Rolling Stones spelade in Exile On Main Street bjöd Astrid ner Pugh till Rirvieran och deras tillfälliga boning. Finns beskrivet i boken "Stones i Sverige" (1998) av Börje Lundberg & Ove Tingvall.

Back