Veckans hastighetskontroller

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Hoj
08, KTM SuperDuke
Nu kör ju ingen här snabbare än tillåten hastighet men det kan ju vara intressant att veta var poliser koncentrerar sina insatser denna vecka då de har extra kontroller.

Citat från SVT's hemsida:
"Vi kommer också att prioritera lite mindre och kurviga vägar där vi vet att många kör motorcykel, säger Torbjörn Carlsson, informationschef vid polisen i Örebro län.

-Vi är ute i full styrka vilket innebär att alla våra trafikpoliser är i tjänst, säger polisen i Värmland."

Veckoschema

Hihi, kikar man på veckoschemat verkar det inte bättre än att lagen snappat upp varsnågerst TJöpingssnurren går normalt. :hihi

De lär ju veta om att det är italienkonvent på lördag med...gött att de har tid att ta hand om detta fullkomligt enorma problem. :Bugar

Polisens trafiksäkerhetsarbete sker för att öka tryggheten och minska antalet skadade och dödade i trafiken. I arbetet ingår kontroller av hastighet samt kollekthåv till statskassan. Citat ur deras info med krydda:D

Om alla höll hastigheten skulle nog svearike förlora ännu mer "välfärd" är jag rädd! I skrivande stund har jag inte bidragit med en sekin till hastighetskontot. Man är ju skötsam villa volvo vovve medborgare är inte ni?:)

Polisens trafiksäkerhetsarbete sker för att öka tryggheten och minska antalet skadade och dödade i trafiken. I arbetet ingår kontroller av hastighet samt kollekthåv till statskassan. Citat ur deras info med krydda:D

Om alla höll hastigheten skulle nog svearike förlora ännu mer "välfärd" är jag rädd! I skrivande stund har jag inte bidragit med en sekin till hastighetskontot. Man är ju skötsam villa volvo vovve medborgare är inte ni?:)

Jag är badboy, åkte i 102 på 90-väg (dubbelfilig sak med räcke mellan körbanorna), sheriffen som stod långt bort i horisonten, nästan där den kröktes bannade mig friskt och frågade om jag trodde det var en motorväg.

Japp? :hihi

Det var med riskokar-inpresian med tuffventil och rakskuren drevsallad.

De skulle bara veta Gabor, de skulle bara veta, du är ju värst av oss alla. :hihi

Jag är badboy, åkte i 102 på 90-väg (dubbelfilig sak med räcke mellan körbanorna), sheriffen som stod långt bort i horisonten, nästan där den kröktes bannade mig friskt och frågade om jag trodde det var en motorväg.

Japp? :hihi

Det var med riskokar-inpresian med tuffventil och rakskuren drevsallad.

De skulle bara veta Gabor, de skulle bara veta, du är ju värst av oss alla. :hihi

Jag:confused: Jag är vit som snö:fakta:banana Värre med sportarn HAN körde fort på 50 väg! 52km/h tror jag det var och det blev inte billigt!:D

Jag:confused: Jag är vit som snö:fakta:banana Värre med sportarn HAN körde fort på 50 väg! 52km/h tror jag det var och det blev inte billigt!:D

Hade inte sportarn' rent ut sagt VIDRIGA sådana ljud-dämpar-attrapper modell megafon som förstärkte OLJUDET ur seKshundran så till den milda grad att små hundar, nervösa TJeringar och annat odugligt pinkade på sig?

Vill minnas att även de bötfälldes? :D

Hade inte sportarn' rent ut sagt VIDRIGA sådana ljud-dämpar-attrapper modell megafon som förstärkte OLJUDET ur seKshundran så till den milda grad att små hundar, nervösa TJeringar och annat odugligt pinkade på sig?

Vill minnas att även de bötfälldes? :D

Japp, det blev ombesiktining pga av en jävligt nitisk OCH allmänt otrevligt landsfiskal, han fick mig att känna mig som en lagvidrig medborgare, då han såg så allvarligt på hans uppskattade uppfattning på att jag väsnades..loud pipes safes life gick han inte på :fakta

Japp, det blev ombesiktining pga av en jävligt nitisk OCH allmänt otrevligt landsfiskal, han fick mig att känna mig som en lagvidrig medborgare, då han såg så allvarligt på hans uppskattade uppfattning på att jag väsnades..loud pipes safes life gick han inte på :fakta

Du ÄR en lagvidrig medborgare Sportarn'! :hihi

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...