Varvresultat från helgen?

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Om man registerar sin transponder hos www.mylaps.com så kan man där få information om ens tider. Det förutsätter ju förstås att någon laddar upp de, men i min enfald tror jag att programvaran som loggar våra varv även kan göra det? Någon som vet hur man kan få tag på just sina varvtider från ERF:et i helgen?

Freppa skrev:
Om man registerar sin transponder hos www.mylaps.com så kan man där få information om ens tider. Det förutsätter ju förstås att någon laddar upp de, men i min enfald tror jag att programvaran som loggar våra varv även kan göra det? Någon som vet hur man kan få tag på just sina varvtider från ERF:et i helgen?

Är också intresserad av tiderna, hör du nåt så får du gärna skriva det här :tummenupp

Freppa skrev:

När jag registrerade vår transponder hos tidtagningen så frågade jag om de laddar upp tiderna till mylaps.com, och killen svarade att självklart gör de det. Frågan är väl bara när...

Noterar också att erf.nu fortfarande inte har lagt upp vare sig aktuell serietabell eller resultatlistor för racet. :smasha

Tider..

RRacer skrev:
När jag registrerade vår transponder hos tidtagningen så frågade jag om de laddar upp tiderna till mylaps.com, och killen svarade att självklart gör de det. Frågan är väl bara när...

Noterar också att erf.nu fortfarande inte har lagt upp vare sig aktuell serietabell eller resultatlistor för racet. :smasha

Sendte mail till Mylaps. Dette er svaret:

Thank you for your email to Mylaps.com support.

Mylaps.com does not post any results or laptimes. The results are posted by organization that use AMB's timing software. If you want to see laptimes of a certain event, contact the timekeepers and make sure they will upload their event.

For them, it will be a few clicks of work, and you will have your laptimes.

If you have any further questions regarding Mylaps.com, don't hesitate to contact us.

Best regards,

Patrick de Vos
[Mylaps.com development]

Gör nu som Midi, Maxi & Efti

"Don't be negative, just be positive" (och om du vill kan du lägga till ett "Yeah, aha, Yeah, Aha aha, Yeah")

Ligger uppe nu på www.erf.nu :tummenupp

Svettigt värre med Evil Racing 0.9 sekunder bakom oss, mindre svettigt med Team Castrol Honda 17 varv efter oss.
:D

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma