Vart köper man en koreansk mobil?

Berggren

Nu är våren här.....eller?
Gick med
24 Jan 2004
Hoj
3 st
Vill ha en mobil från korea,kina eller nåt annat konstigt land. En mobil som man nästan är ensam om här i sverige. Knäpp ide, men vafan, sån är jag.
Frågan är bara vart man köper den. Nån som vet?

det e väl inga problem bara att tjacka en sonyericson:tummenupp, made in china:näsblod

Dom har ju GSM nät där också, däremot blir det ju Engelska menyer då, eftersom en mobil köpt där innehåller 12 olika asiatiska språk, samt engelska

Ingen som vet någon webshop som man kan handla ifrån?
Ploppar ju ut hur mycket asiatisk skit som helst inom motorfordon. Borde ju gå att köpa en mobil nånstans oxå.

Världens minsta mobil var ju het för ca 2 år sedan, alla fängelse-interner skulle ju ha en sån då :D Den var från nåt av ching-chong länderna och fungerade utmärkt i Sverige.
Maila Katsching och fråga, de har ju allt inom mobiler och kanske har koll på läget?

Kina mobiler funkar utmärkt i sverige, behöver inte ens köpa ny laddare bara "ta bort" en flik från kontakten.

www.steelway.se köpte mig en tele med engelskmeny men man kanske kan hitta en svensk programvara om man nu vill det annars finns även 2tjingtjong språk. Polaren köpte sig en dvdspelare. 1års garanti.

Äntligen en telefon med två kort!

Har fan väntat på en sån i en evighet!:banana

www.steelway.se köpte mig en tele med engelskmeny men man kanske kan hitta en svensk programvara om man nu vill det annars finns även 2tjingtjong språk.
Inte råkade du köpa en sådan, eller finns det någon annan här som provat en? Om så, så hur fingerade den?:wiggle

Eller finns det nån annan tillverkare av telefoner med dubbla sim?

/ch

Japp det är ju frågan. Snackade med en kille för ett tag seda som hade en mobil från korea. Det va tydligen inga probs för honom.

Kan inte vara sant. Såvida Korea inte gjort en brutal vändning sen i Januari. Vi var tre pers från Sverige i Seoul och ingen av våra mobiler funkade. Däremot kunde man hyra telefoner på flygplatsen.

Han kan ju iofs ha köpt en telefon som var för en annan marknad än den inhemska.

Jag tror jag har någon gammal tegelsten liggandes om du vill ha något som ingen annan har.. hihihiih

(kunde inte låta bli)

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...