Vart hittar jag en sån hära kullageravdragare?

GreenLime

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
KTM Adventure 640
Ja rubriken säger det mesta... Vart hittar jag en sån hära avdragare?

http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=231984

Den måste finnas på södra sidan av Stockholm. Jag ringde till clasohlson och där var de slut både i Handen och i Länna butikerna.

Jag är inte så pigg på att köpa saker från clasohlson, har dålig erfarnhet utav deras grejer :död Och min favorit Biltema har inte den varianten på avdragare :(

Kan tyvärr inte svara men jag kan kommentera att den inte håller så värst bra. Men den funkar så pass bra att jag köpte en ny likadan när den första pajat - för jag hittar inget alternativ som inte kostar skjortan.

Clas Ohlson verkar ha slutat sälja avdragaren helt, nu är den helt borta från hemsidan.

Så vart hittar jag en avdragare i den hära modelen? Jag beställer gärna hem den från internät om den inte finns på södra sidan av Stockholm.

Hittar ingen större bild :( Bara på fel typ av avdragare.

Edit: Får ladda upp bild i morgon, datan spökar och nu ska jag sova.

http://www.google.se/imgres?imgurl=...l=sv&sa=X&rlz=1T4ADRA_svSE378SE381&tbs=isch:1

Edit igen: Funkar länken? Nu är jag bara trött och förbannad, så jag hoppas de funkar :död

Last edited:
Skriv artikelnumret här då istället...

Hänger inte riktigt med på vad du menar, jag tror avdragaren hade artikelnummer "231984". Men inte för att de hjälper något när varan är borta från clas ohlsons hemsida.

Här är för övrigt en bild på den typen av avdragare som jag vill ha. En vädligt liten bild men de var de bästa jag kunde ordna fram på så här kort tid.

Så vart hittar jag en sån?

Bifogat

• untitled.jpg
    untitled.jpg
    12.6 KB · Visningar: 1,052
Hänger inte riktigt med på vad du menar, jag tror avdragaren hade artikelnummer "231984". Men inte för att de hjälper något när varan är borta från clas ohlsons hemsida.

Här är för övrigt en bild på den typen av avdragare som jag vill ha. En vädligt liten bild men de var de bästa jag kunde ordna fram på så här kort tid.

Så vart hittar jag en sån?
Är du säker på artikelnumret? Det brukar vara ett bindestreck mellan, tex
23-1984 (finns inte heller iofs) och ibland två bindestreck, tex 23-1984-1

En sån här kanske? http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Verktyg-och-Verkstadsutrustning/Avdragare/Lageravdragare/

Last edited:
Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!