Vart få tag på race nummer kit

Närmaste reklamfirma eller tillverkare av crossdekaler kan göra sådana till dig. Finns ingen anledning att beställa sådant från EBAY...

Jag hade gladeligen skurit dom och skänkt dom till dig, har skett förr här. Då betalade jag tom portot till en SH broder

men du vet när dom rediga Ebajsnålisarna dyker upp så låter jag dom leta helt vilsna och slagna.

våga köpa på riktigt i bland.

Last edited:
Problemet är inte att jag inte vill betala för dem utan att jag inte hittar färdiga modeller i Sverige.

Ni som verkar veta får jätte gärna säga vart jag kan beställa, tyckte dem jag hittade på Ebay var väldigt smidiga.

Hoppas någon anna kan hjälpa till.

Problemet är inte att jag inte vill betala för dem utan att jag inte hittar färdiga modeller i Sverige.

Ni som verkar veta får jätte gärna säga vart jag kan beställa, tyckte dem jag hittade på Ebay var väldigt smidiga.

Hoppas någon anna kan hjälpa till.

Jag hjälper gärna till om det inte är helt tokbrottom.

ett pm så ligger det på posten i ett kuvert så fort jag bara hinner.

och helt gratis om du sätter in några kronor på "Min stora dag".

Fan såg inte att det var racingforumet,,, hoppas min avbön håller Swedie från en livstids banning..

Last edited:
Ingen fara VBK.

Fick precis mejl från drippinwet.Com att de tillverkas nu.

Han var inte precis snabb, men fina dekaler gör han. Tack för hjälpen och alltid skönt att veta man har en backup om det blir problem.

Johan

7784395910_5d68f2d0e8_o.jpgÖhhhhhhh.... HALLÅ!!!! Är det bara jag som klipper siffror själv av gratis tilltjatad film från en reklambyrå? = GRATIS!!! Och köper ett tredjedels framdäck för de intjänade pengarna???

View attachment 387538Öhhhhhhh.... HALLÅ!!!! Är det bara jag som klipper siffror själv av gratis tilltjatad film från en reklambyrå? = GRATIS!!! Och köper ett tredjedels framdäck för de intjänade pengarna???

Nej men du är ju en sådandär snabb A förare som kör internationellt du kan ju ha en halvskabbig cykel och ändå vara kung i depån. Alla vi andra som inte kan gasa får köpa snygga bottnar....

Nej men du är ju en sådandär snabb A förare som kör internationellt du kan ju ha en halvskabbig cykel och ändå vara kung i depån. Alla vi andra som inte kan gasa får köpa snygga bottnar....

PUSS! Du vet vad ett gamlo vill höra...:)

Men apropå utseende, så kan det faktiskt bli för snyggt ibland. Eller kanske iaf att det "osnygga" och opolerade kan vara löjligt coolt. Mina träningskåpor till exempel... snackar de eller? BErättar de en historia eller? Skulle NÅGON ens komma på TANKEN att ställa frågan "Kör du fort?" till föraren av den här hojen???? ALDRIG!!!

SAM_0978.jpg

Finns det dekalkitet till CBR600? Ap-snyggt ju! :hoppa

PUSS! Du vet vad ett gamlo vill höra...:)

Men apropå utseende, så kan det faktiskt bli för snyggt ibland. Eller kanske iaf att det "osnygga" och opolerade kan vara löjligt coolt. Mina träningskåpor till exempel... snackar de eller? BErättar de en historia eller? Skulle NÅGON ens komma på TANKEN att ställa frågan "Kör du fort?" till föraren av den här hojen???? ALDRIG!!!

View attachment 387539

Wow! Så han som vägrade svara på mejl eller ebay svarade efter bara 1 1/2 timme efter att du startade en tråd på SH? :D

Drippin wet är grymma. Men det är att designa dekaler för sitt namn för att ha på kutsen eller kåpglas som han är bäst på, tycker jag.

chuck-graves.jpg

jake_lewis.jpg

cartoon-kid.jpg

DrippinWet4.jpg

7270260084_1d23d9aaa2_c.jpg

Det jag egentligen vill säga är att man ibland lägger tid och pengar på fel grejor, vill man bli snabb kanske inte vägen inte går via dyra coola klibbor och fräsigt hopsnickrade racebussar. Minns själv att jag under Rookietiden la mycket tid och kraft på att hoj och förare skulle se fräck ut, när jag borde lagt tiden på att jobba över ock köpa bantid och däck för pengarna....

Det jag egentligen vill säga är att man ibland lägger tid och pengar på fel grejor, vill man bli snabb kanske inte vägen inte går via dyra coola klibbor och fräsigt hopsnickrade racebussar. Minns själv att jag under Rookietiden la mycket tid och kraft på att hoj och förare skulle se fräck ut, när jag borde lagt tiden på att jobba över ock köpa bantid och däck för pengarna....
Ligger mycket sanning i det men det är ju mindre kul som publik att gå i depån och titta på rishögar som sett sina bättre dagar :3freak

Back