VART beställa reservdel???

El Presidente

2 Stripes Mc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR400 + Grom + Tricker + CB1000RA
Är ägare till en kinamoppe som gick under betäckningen "GS-311" och numera saluförs som "CH-19A" (se bilden nedan), där bromsslangen till frambromsen har gått av.
Söker nu med ljus o lykta efter VAR jag kan beställa en ny sådan slang, komplett med nipplar.
Har gått bet hittills och hoppas ngn HÄR kan tipsa mig om var jag kan hitta en sådan slang.

(tilläggas bör att min lille son är OTRÖSTLIG då han inte kan köra med sin "moppe")

TACK på förhand!

Bifogat

• GS-311.jpg
    GS-311.jpg
    48.3 KB · Visningar: 84
El Presidente skrev:
2518210 Är ägare till en kinamoppe som gick under betäckningen "GS-311" och numera saluförs som "CH-19A" (se bilden nedan), där bromsslangen till frambromsen har gått av.
Söker nu med ljus o lykta efter VAR jag kan beställa en ny sådan slang, komplett med nipplar.
Har gått bet hittills och hoppas ngn HÄR kan tipsa mig om var jag kan hitta en sådan slang.

(tilläggas bör att min lille son är OTRÖSTLIG då han inte kan köra med sin "moppe")

TACK på förhand!

Minimotocenter.com säljer väll delar till den modellen. Hör med Ravetrancer här på forumet, Han jobbar/äger stället.
Eller gå till närmaste hyudralik(stavning) verkstad och be dom göra en ny.

SPooKY skrev:
2520428 Minimotocenter.com säljer väll delar till den modellen. Hör med Ravetrancer här på forumet, Han jobbar/äger stället.
Eller gå till närmaste hyudralik(stavning) verkstad och be dom göra en ny.

TACK för tipset!
Har dock testat båda de varianterna utan större framgång.
Jag o Räjjvis har PM:at fram o tillbaka några gånger, men det är svårt att få tag i den gossen - antar han har häcken full.
Likaså med hydralikverkstäderna - har testat 2 oberoende av varandra och ingen av dem kunde prestera så pass små nipplar som erfodras.
Lite svårt att förklara för lillgrabben hemma när han gråter för att han inte får köra och att farsan gör allt som står i hans makt...

Fler tips mottages gärna!!

Hej !
Mät längden på slangen och diametern på anslutningsnipplarna, samt vilken vinkel de skall ha.
Så kanske folk som har grejor liggandes kan kolla i gömmorna.

MVH Leif BBmoto

El Presidente skrev:
2523521 TACK för tipset!
Har dock testat båda de varianterna utan större framgång.
Jag o Räjjvis har PM:at fram o tillbaka några gånger, men det är svårt att få tag i den gossen - antar han har häcken full.
Likaså med hydralikverkstäderna - har testat 2 oberoende av varandra och ingen av dem kunde prestera så pass små nipplar som erfodras.
Lite svårt att förklara för lillgrabben hemma när han gråter för att han inte får köra och att farsan gör allt som står i hans makt...

Fler tips mottages gärna!!
den som väntar på måt gott, surprise is awaiting you my friend....lite sent, men jag hoppas ni får många timmar till med crossen i år.

Pöss

ps. ring bussgods imorgon o kolla efter ett paket till dig

Ravetrancer skrev:
2533932 den som väntar på måt gott,

Rejvis !!!!!
:tummenupp Fan, vilket blev drag i hojen det blev med rotorkitet som Tobbe köpte av dig !:tummenupp
Han försökte att ringa dig och berätta hur bra det funkade men du hade inte telefonen påslagen. Detta kan rekommenderas starkt till alla som vill ha bättre drag i sin minicross.

MVH Leif

Viglo skrev:
2535679
Ravetrancer skrev:
2533932 den som väntar på måt gott,

Rejvis !!!!!
:tummenupp Fan, vilket blev drag i hojen det blev med rotorkitet som Tobbe köpte av dig !:tummenupp
Han försökte att ringa dig och berätta hur bra det funkade men du hade inte telefonen påslagen. Detta kan rekommenderas starkt till alla som vill ha bättre drag i sin minicross.

MVH Leif
Fan va kul att han blev nöjd :)
Det blir El Presidente idag också idag :)

Ravetrancer skrev:
2533932 den som väntar på måt gott, surprise is awaiting you my friend....lite sent, men jag hoppas ni får många timmar till med crossen i år.

Pöss

ps. ring bussgods imorgon o kolla efter ett paket till dig

Nu har DU oxå ett paket awaiting u m8!
:tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden