Vart är alla sporthojar?!

Corbalin

När blir man oskuld igen?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Oldschoolgixxer
Var ute en liten sväng nu efter jobbet och såg totalt 5 bikers... bara custom/touring! Är det numera lag att sporthojar kommer fram på kvällen och åker in på tidiga morgonen eller vad?
fast deklart att alla kanske inte slutar ett på fredagar! :tummenupp

Lilla jag har varit ute och brummat lite idag! :)

Corbalin skrev:
Var det du jag såg vid rödljuset upp mot Biskopsgården?
fast jag tror nog det var en Honda faktiskt

Nix. Har visserligen varit ute på Hisingen men inte i dom krokarna, Stora Holm, Backa och in till Stan

joo too!

det vore kanon!
for och irrade omkring på "andra sidan" idag!
där vid den stora hamnen med Silja Line tror jag det var
(gick så fort förbi)

Jag har sett några idag på förmiddagen när jag cruisade med bilen på jobbet...

* en svart R1
* nån rödvitblånågonting honda CBR
* en röd/svart/vit R6 eller R1
* plus några till

:hej

Jag har varit ute och kört några mil idag :tummenupp .

Måste ju träna upp mig om jag skall våga åka med de stora killarna som träffas på götaplatsen :( .

Jag kör ju som en fegis :gråta :gråta :gråta .

Självklart är det mycket mindre sporthojar i GBG nu, jag har ju varit bortrest :D . Men vänta till det fina vädret kommer så är jag ute och glider varje dag :tummenupp

Dez skrev:
Självklart är det mycket mindre sporthojar i GBG nu, jag har ju varit bortrest :D . Men vänta till det fina vädret kommer så är jag ute och glider varje dag :tummenupp

Varför ser jag aldrig dig och din skönhet :( . Snälla kan du inte komma och "burna" lite utanför mig :crash .

Här är två sporthojar med tillhörande förare som är ute och nattsuddar i Borås, i alla fall. Kändispoäng till de som kan säga vems hus det är, samt vilka de båda männen på bilden är:

Bifogat

• nattsuddare.jpg
    nattsuddare.jpg
    68.4 KB · Visningar: 455
Macho Woman skrev:
3 kändispoäng till dig! Du kan ta ut dem genom att ringa till Se&Hörs talsvar och få reda på var Carola befinner sig just nu. Helt gratis!

Coolt att jag tog full pott med tanke på att jag inte träffat varken Goofy, McB eller ditt hus i verkliga livet. Får nog dra ner lite på datoranvändandet och gå ut och upptäcka världen...

//edit: För att återknyta till trådens egentliga innehåll; Corbalin och ni andra, ta er till Götaplatsen om ni vill träffa sporthojsåkare!

Last edited:
Corbalin skrev:
Var ute en liten sväng nu efter jobbet och såg totalt 5 bikers... bara custom/touring! Är det numera lag att sporthojar kommer fram på kvällen och åker in på tidiga morgonen eller vad?
fast deklart att alla kanske inte slutar ett på fredagar! :tummenupp

Jag är i Enköping, annars hade jag susat omkring på vägarna runt Göteborg... :hej

Jag brukar vara ledig på fredagar... :tummenupp

Edit: Jag såg också att det var McB till höger... :fakta

Re: Re: Vart är alla sporthojar?!

Thundercat skrev:
Jag är i Enköping, annars hade jag susat omkring på vägarna runt Göteborg... :hej

Jag brukar vara ledig på fredagar... :tummenupp

Edit: Jag såg också att det var McB till höger... :fakta

Om några dagar susar jag runt i Göteborg jag med :tummenupp
Jag hörde av någon dock ej på forumet att ni var över 40 hoj åkare senaste helgen, stämmer det? Jäävla massa folk annars, börjar likna dom som träffas vid Ullevi och åker snigelfart till nåt fik i skogen nånstans. Fast det stämmer in på mig då jag brukar ligga bland dom sista, en riktig kloss mao :D

Samma i Halmstad....inte en sporthoj så långt ögat kan nå...okej några men inte många, kan det bero på försäkringarna ?? :confused:

Re: Re: Re: Vart är alla sporthojar?!

chrille-r1000 skrev:
Om några dagar susar jag runt i Göteborg jag med :tummenupp
Jag hörde av någon dock ej på forumet att ni var över 40 hoj åkare senaste helgen, stämmer det? Jäävla massa folk annars, börjar likna dom som träffas vid Ullevi och åker snigelfart till nåt fik i skogen nånstans. Fast det stämmer in på mig då jag brukar ligga bland dom sista, en riktig kloss mao :D

Premiärhelgen var det ca 40 hojar på götaplatsen, fast då åkte inte alla med på körningen sen... I måndags var det 25 hojar som var med å körde... :tummenupp

jag kan lova dig att om du vill köra fort så är det inga problem... annars är du välkommen att ligga längst bak i ledet med mig... :squid

Sergeant skrev:
Varför ser jag aldrig dig och din skönhet :( . Snälla kan du inte komma och "burna" lite utanför mig :crash .

Nää, jag är för snål för att burna :rolleyes: men jag kan komma och brumma när jag fått på slip-on:et :squid

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back