R1 Uffe
Trafiklärare Till Yrket
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Vet att det har funnits en tråd tidigare om "kvalitets" strumpor med bra passform, men kunde inte hitta den genom google.
Så kom igen och ge tips på webshoppar med bra strumpor.
Jag har just lagt en beställning från denna sida, så vi får se om dom håller måttet
www.gustextil.se
PS: Jag är inte ute efter billiga strumpor, utan jag vill ha dom som har bra passform och inte glider av foten när man tar av sig skorna.
PS igen: Märket "seger" gör suveräna strumpor som jag brukar köpa om dom har xtrapris nångång, men prismässigt ligger dom över smärtgränsen för vanligt bruk. Dom jag brukar köpa kostar 120kr/par ord.pris.
Men runt 80kr/par kan jag betala
Så kom igen och ge tips på webshoppar med bra strumpor.
Jag har just lagt en beställning från denna sida, så vi får se om dom håller måttet
www.gustextil.se
PS: Jag är inte ute efter billiga strumpor, utan jag vill ha dom som har bra passform och inte glider av foten när man tar av sig skorna.
PS igen: Märket "seger" gör suveräna strumpor som jag brukar köpa om dom har xtrapris nångång, men prismässigt ligger dom över smärtgränsen för vanligt bruk. Dom jag brukar köpa kostar 120kr/par ord.pris.
Men runt 80kr/par kan jag betala