bensinskalle
Fulltankad!
Hej kära hojåkare!
Bor ute på landet i Västmanland och det brukar vara en del hojåkare som kryssar förbi här, kanske för att ta sig ner till havet ( hjälmaren ) här intill? Vägen i fråga är Arboga-Nannberga, tror den heter 500 eller nåt...
Tänkte bara varna er innan ni åker åt det här hållet!
Det är fullständigt LIVSFARLIGT att vistas på denna väg nu.
Det är fullt med pensionärer, turister och liknande, som ligger och genar i varenda skymda kurva här, åkte bakom en idag som gjorde mig mörkrädd
. Denne åkte mer på vänster sida av vägen än på högra, lät mig inte ens köra om fast jag låg och tutade på'n
... Somsagt idioten i exemplet ( liksom många, många fler ) genade genom varenda skymd kurva så ta det mycket försiktigt när ni åker hitåt. Det är ju inte ovanligt att hojåkaren får skulden vid en olycka....
ta det väldigt försiktigt nu när ni åker ut här på landet!
Bor ute på landet i Västmanland och det brukar vara en del hojåkare som kryssar förbi här, kanske för att ta sig ner till havet ( hjälmaren ) här intill? Vägen i fråga är Arboga-Nannberga, tror den heter 500 eller nåt...
Tänkte bara varna er innan ni åker åt det här hållet!
Det är fullständigt LIVSFARLIGT att vistas på denna väg nu.
Det är fullt med pensionärer, turister och liknande, som ligger och genar i varenda skymda kurva här, åkte bakom en idag som gjorde mig mörkrädd

ta det väldigt försiktigt nu när ni åker ut här på landet!