Varning /livsfarligt Väg Spånga/sundby

PuttePK

Ny medlem
Gick med
24 May 2007
Hoj
Triumph Daytona 675
Hej ! VARNING VARNING DAGVERKSVÄGEN SPÅNGA REPARATIONER GRUS ÖVERALLT !!!

Se upp nu för fa´n ! Kom från spånga stationsväg nu fem min sedan svängar upp höger på Spånga vägen, på vänster sida i korsningen ligger Shell tar direkt in vänster vid Shell macken och hojen går nästan om kull jag klarade de med hjärtat i halsgroppen !! tankte va i häll...te...stannar å vänder mej om ! Dar står en lastbil med en såndär arm på som dom kladdar Kära med i hål och sedan lägger på nått jävla grus "snabb fix ni vet" Ja efter att jag lungnat ner mej kör jag sakta vidare på DAGVERKSVÄGEN måot Sundbyskola men efter 50 meter upptäcker jag att fganskapet har varigt över allt jag blir TOKIG......vänder till baka till lastbilen i korsningen !! Där sitter Gubben helt oförstående med en sigg i munnen helt norchalant....jag sa till honom "Har du satt ut skylltar" ?? Han bara rycker på axlarna då blir jag ännu mer för bannad å säger till fanskaper att om du inte gör nått NU kommer nästa MC förare att gå om kull och de kan sluta jävligt illa ! Han bryr sig inte Haringa skylltar säger han.......jag höll på att svimma var tvungen att åka innan de hade slutat ja jag vet inte......men nu vill jag varna er alla om plattsen hoppas jag kan få upp en bild oxså !! Finns de nått mer jag kan göra så PM mej omgående innan jag måste dra !!! Phuuuuu

PuttePK:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Sånt där oljegrus borde dom verkligen inte använda och fixa vägarna med. Håller med om att det inte är ngt vidare för oss på två hjul...

He he

Huru ! Du du dina komentarer har man sett många gånger !! Men de lungt hoppas alla andra som läser förstår ! Skulle bara vara hjälpsam mot sin näste :tummenupp

Tror faktiskt inte han fattade oavsett viklet språk man hade använt...kanske på ditt vet jag !

Tat lungt :pannkyss :arsele

Sundbyskolan med omnejd är bara för hårda pojkar och flickor. Dolph gick där. :D

men vilka hårda pojkar gick där?

Jag håller med, Dolphs tuttar slår det mesta. :brynad

012408_dolph.jpg

Han var tydligen rätt liten och mobbad när han gick i Sundby, klasskompisarna kastade hundbajspåsar på honom och kallade honom bajshasse. Jag tror det var då han började att träna... :D

Last edited:
Last edited:
såg och framförallt hörde din hoj igår ute vid barkaryd, jäääklar vad den låter, det verkar som att den kanske har ett par hästar motorn din :D

Som alla hojåkare är jag också ett gammalt mobboffer, nu ska jag låta mest. Träna verkar sjukt jobbigt :S

Som alla hojåkare är jag också ett gammalt mobboffer, nu ska jag låta mest. Träna verkar sjukt jobbigt :S

fast är det inte just mobboffer som tränar för att sen klappa till alla 'de där rötäggen'? skulle vara hiskeligt kul ifall du till nästa säsong ser ut som arnold schwarzeneggerggerggerggger modell större. då behöver du en större hoj också, typ en boss hoss

Bifogat

• BossHoss.jpg
    BossHoss.jpg
    38.3 KB · Visningar: 287
vilken liten rumpa hon hade......nästan olagligt liten
Det händer att jag också har en liten rumpa ibland men jag tycker hon skall stanna och ta sitt straff som en man för så där liten rumpa är inte ok.

.....eller är bakdäcket jävligt brett.

nää jag tycker på fullt allvar att du ska börja träna, typ som killen här. ser du ut såhär nästa säsong, startar jag en insamling på sh så du får din boss hoss. och då kommer rumpan din också passa bättre in på den hojjen :tummenupp

Bifogat

• 050923man3wv.jpg
    050923man3wv.jpg
    53.1 KB · Visningar: 134
Barkarby

Tjena Görgen ! De var jag som hälsade på dej vid starten på strippen.....han tyvärr inte med å heja ordentligt men de lär finnas tillfällen för de med :tummenupp Sonen tog ett anntal fina billder där du är med ! av intresse så kan jag maila dom till dej sen ! Han är otroligt duktig på att fota 10 år gammal !
Tror jag skall prata med fotoproffsen om han kan få en lite intern uttbilding av dom.

Hare !
:D

Tjena Görgen ! De var jag som hälsade på dej vid starten på strippen.....han tyvärr inte med å heja ordentligt men de lär finnas tillfällen för de med :tummenupp Sonen tog ett anntal fina billder där du är med ! av intresse så kan jag maila dom till dej sen ! Han är otroligt duktig på att fota 10 år gammal !
Tror jag skall prata med fotoproffsen om han kan få en lite intern uttbilding av dom.

Hare !
:D

Aha! Då trillar poletten ned! Ledsan att jag råkade spamma sönder din tråd.

Tack! Vad kul!

Lägg upp bilderna i denna tråd vetja! Där finns fler som är duktiga på att fota hojar om ni är intresserade av det! http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=190992

/J

Det är väl inte spam när det görs inlägg så att tråden håller sig på förstasidan :va

Det är väl inte spam när det görs inlägg så att tråden håller sig på förstasidan :va

Ja de var ju hela meningen med den från början, man kanske räddar nångon från att sabba hojen & sig själv

Tackar

PS: Jörgen jag fixar bilderna ikväll :D :tummenupp

nää jag tycker på fullt allvar att du ska börja träna, typ som killen här. ser du ut såhär nästa säsong, startar jag en insamling på sh så du får din boss hoss. och då kommer rumpan din också passa bättre in på den hojjen :tummenupp

:eek: :eek: :eek:
Det var det läskigaste jag sett på länge.. :S

Livsfarliga

Skall åka förbi där nu på vägen hem å se efter igen !! Har försökt få tag i ansvarig på Trafikkontoret :mad: men de är inte lätt.

:tummenupp :gnissla

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...