freding
en Outsider...
http://www.blocket.se/vi/12689115.htm?ca=15_s
Efter telefonkontakt åkte jag 35 mil enkel väg för att titta på en hoj som inte skulle vara trasigare än det står i annonsen, jag gjorde klart för honom att jag var långväga och ville veta i förväg vad mer som var trasigt...inget mer sa han.
När jag kommer ner så har styränden slagit så kraftigt i ramen vid krasch, att det inte bara blev en buckla, utan även ett HÅL i ramen
Vidare så var det en buckla på svingen, då börjar han harkla fram att kylet var skevt(inte så lite heller) och svetsat. Men han menar att dessa felen inte är nåt å bry sig om
Även gaffelbenen är vridna, troligtvis nedre kronan som är lite sned, säkert inga problem, men jag blev jävligt förbannad iaf. Krävde bensinpengar för att han ljög, men han nekar för han tycker inte det var nåt att bry sig om, var ju bara småfel. OCH HAN ÄR SUBERBIKEFÖRARE!!! Man kanske ska passa sig för hans övriga affärer...
Efter telefonkontakt åkte jag 35 mil enkel väg för att titta på en hoj som inte skulle vara trasigare än det står i annonsen, jag gjorde klart för honom att jag var långväga och ville veta i förväg vad mer som var trasigt...inget mer sa han.
När jag kommer ner så har styränden slagit så kraftigt i ramen vid krasch, att det inte bara blev en buckla, utan även ett HÅL i ramen