Varmgarage - Mekplats!

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
Vad hände med den gamla tråden, borta med vinden!! Blir det något? Är ute efter ett ställe där man kan tillbringa lite mektid utan att frysa, vilket jag gör idag. Det måste finnas plats för verktygshyllor + massa annat skit.

Mvh//ZS

Zilversurfer skrev:
Vad hände med den gamla tråden, borta med vinden!! Blir det något? Är ute efter ett ställe där man kan tillbringa lite mektid utan att frysa, vilket jag gör idag. Det måste finnas plats för verktygshyllor + massa annat skit.

Mvh//ZS

Du glömde bar,med tillbehör. :fatta!

Zilversurfer skrev:
Gutt - Mina fingrar är blå efter en ½h mek i dagsläget...
3 minuter från vattentornet i Lund. Är det ok?

Tror det hamnade på 150kr/pers/månad

Vi behöver galler till fönstrena. Och ett bra lås

Är intresserad, men Lund funkar inte. Vill ha på gångavstånd (dvs centrala Malmö) :tungan

Mr K skrev:

Vattentornet!! det ligger på "fel" sida om Lund, det ligger ute vid Östra Torn. Det är 2½ mil dit från Malmö.

Nä, då får jag tyvärr tacka nej. Lite väl långt.

Sweet gångavstånd hemifrån, för tillfället har jag motarden i lägenheten fungerar ganska bra...

Finns det enbart plats under vintern eller är det även året runt?

Zilversurfer skrev:

Mvh//ZS
Som sagt,, sing mig... jag har EN plats kvar... EN... 290:- för kort och nyckel, sen 250 i månaden... intressant eller?

Mr R skrev:
Sweet gångavstånd hemifrån, för tillfället har jag motarden i lägenheten fungerar ganska bra...

Finns det enbart plats under vintern eller är det även året runt?
året runt

Låter som en lång hall...
3 meter? Intressant när de flesta hojar är typ 2,1m långa.

Ett tips, försök hitta ett mer kvadratiskt utrymme. Är det tänkt att man ska kunna mecka också blir det oftast bara problem med rektangulära ytor.

majtii skrev:
Låter som en lång hall...
3 meter? Intressant när de flesta hojar är typ 2,1m långa.

Ett tips, försök hitta ett mer kvadratiskt utrymme. Är det tänkt att man ska kunna mecka också blir det oftast bara problem med rektangulära ytor.
4 meter kanske det var då ... ska vi åka och kolla imorron?

Zilversurfer skrev:

Mvh//ZS

Jonas har platser i ett varmgarge. Garaget ligger i Malmö. PM mig om du är intresserad.

Tjena
Hur står det till med garageplatser i Lund? Jag + två polare är lite på jakt efter någonstans att ställa våra hojjar.. och skruva lite under vintern. hyr en gallerbur vid statoil på Norra fälden som det är nu men där får man inte lov att skruva..

Hojboj skrev:
Tjena
Hur står det till med garageplatser i Lund? Jag + två polare är lite på jakt efter någonstans att ställa våra hojjar.. och skruva lite under vintern. hyr en gallerbur vid statoil på Norra fälden som det är nu men där får man inte lov att skruva..
Mr K skrev:

ok?eller

Jag reserverar en plats efter nyår. Tar med mig motarden till mina föräldrar under julen

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan