Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mer än hälften av alla gatmotarder är ktm så det är inte så konstigt.FoppaN skrev:2286386Jag är tidigt ute o kollar på mellanhoj(för skojs skull..) och då kollade jag på blocket o upptäckte, fan va många ktm! framförallt 620 och 660. Är de av nåt spec skäl som folk vill bli av med dom, eller är dom bara många "i omlopp"?
Dom har väl kommit på att det är smartare att åka en riktigt rolig hoj och byt olja lite oftare!?FoppaN skrev:2286386Jag är tidigt ute o kollar på mellanhoj(för skojs skull..) och då kollade jag på blocket o upptäckte, fan va många ktm! framförallt 620 och 660. Är de av nåt spec skäl som folk vill bli av med dom, eller är dom bara många "i omlopp"?
Monobike skrev:2287450Dom upptäcker vilket misstag dom har gjort när dom får provköra en 525:a, därför säljs många lc4..![]()
Det är roligt att byta olja![]()
imaster skrev:
Ja det har nog mer med vem som har haft den och hur den är skött snarare än vilket märke det är på hojen. Men jag bad om det och förväntade mig ett sådant inläggacura skrev:2287555Nu är du ute och kastar pil i gummibåt, ***********************
Jag ska nog också ge fan i att kasta pil i gummibåt.
Men rejsmaskiner kräver kärlek.
Ja det är ju självklart Husabergs fel att vissa ägare inte kan sköta hojjarnaimaster skrev:
acura skrev:2287555Nu är du ute och kastar pil i gummibåt
Busaberg skrev:Ja det är ju självklart Husabergs fel att vissa ägare inte kan sköta hojjarna![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |