Varför lägger datorn (explorer) ner...

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
...då jag är inne i en mapp med en xvid-fil?

Får felmeddelande;

AppName: explorer.exe AppVer: 6.0.2900.2180 ModName: xvid.ax
ModVer: 0.0.0.0 Offset: 0003dd11

i rutan som säger "explorer har stött på fel, skicka, eller skicka inte..."

Otroligt irriterande. Vad göra?

Gissar att det har med xp:s inbyggda preview-funktion att göra. Man kan disable:a den om man har problem med den, det görs enklast från kommandoprompten, skriv in regsvr32 /u shmedia.dll och se om det löser problemet.

Halogen skrev:
2584875 Gissar att det har med xp:s inbyggda preview-funktion att göra. Man kan disable:a den om man har problem med den, det görs enklast från kommandoprompten, skriv in regsvr32 /u shmedia.dll och se om det löser problemet.
KERÜMT, ska genast undersöka...

Edit: Se på fan. Succé! Du är en klippa. Öl till dig!

Last edited:
Hållis, för helvet.. det heter 'datan.' 'Datan' lägger ner. 'Datorn' är ute. Min 'data' är inne. Lite retro sådär. Dessutom retar det gallfeber på gammelingenjörer. Nått så in i.

Mitt internett är jettesnabbt nu!!!

Zee skrev:
2584991 Hållis, för helvet.. det heter 'datan.' 'Datan' lägger ner. 'Datorn' är ute. Min 'data' är inne. Lite retro sådär. Dessutom retar det gallfeber på gammelingenjörer. Nått så in i.

Mitt internett är jettesnabbt nu!!!
Okcej! Its a diiil.

Jag har internett på en zipfil på 3,5" diskett här. TJöpa?

Halogen skrev:
2584998 High five! :banana
Dopfel sådan med lite kill i näven!

Lett.

Last edited:
hållundan skrev:
2585003
Jag har internett på en zipfil på 3,5" diskett här. TJöpa?

Nae, jag har redan internettet i blåa sladden vid den blinkande gröna lampan (modermodemet?) på baksidan av min data. Vid ussp-jacket. Men frågar som tackar.

zee.. vad är de du rökt för nått kul??

lust å dela med dig.. :D

å de heter DATORN!!

heimdal skrev:
2585595 zee.. vad är de du rökt för nått kul??

lust å dela med dig.. :D

å de heter DATORN!!

NAAAJ! ITS ALL MAJNN!!11 Jag kallar det Superpuff eller Spiffytutt beroende på hur man inhalerar det i datan. Fast datan va så seg idag, internett var nog avstängt när jag kom till jobbet. Internettet kanske inte har öppet så tidigt? :va Sen rebootade jag om min data och då var internett öppet igen för det var inte 404 fel på goggel. Osso var Aftonbladet igång sa datakillarna som sätter på internett (adomistratörorna som schöter internettets innerkärna, Unicks Sinux RedBrat som funkar som The Matrix för det regnar tecken i fönstrena hela tiden o sånnt, s.k. windows fast inte Mikrosopp Windows MX).

Nu ska jag skriva lite dataspråk som bara min data kan phatta, sånn hära se se plus syntakcs. Hörs på internettet sen. :hej

Zee skrev:
2585014 Nae, jag har redan internettet i blåa sladden vid den blinkande gröna lampan (modermodemet?) på baksidan av min data. Vid ussp-jacket. Men frågar som tackar.

Kan vara bra att ha två, fråga bara min kära mor som ringer då och då och klagar på att "internettet är trasigt igen", så det verkar vara lite dålig kvalitet på de där internetsen..

Halogen skrev:
2585901 Kan vara bra att ha två, fråga bara min kära mor som ringer då och då och klagar på att "internettet är trasigt igen", så det verkar vara lite dålig kvalitet på de där internetsen..

Är det en Dell? För de ska nämligen ha proplem med sina trådlösa musar. Kolla om RAM:et är patschatt med Mozilla. Om inte så daunlåada patschen från "Den här datan"-ikonen och in stallera i datan under START-knappen.

Glöm inte att du måste var på internettet som adomistratöror när du in stallerar din data på datan.

OKej DATAmonnster. Sug på den här.

Ska ladda över filer till bögK800-telefonjäveln.

Fungerar totalt jävla apdåligt.

Felmeddelande;
AppName: epmworker.exe AppVer: 1.2.0.1186 ModName: ntdll.dll
ModVer: 5.1.2600.2180 Offset: 000122ba

Fungerar ibland med en låt, ibland inte. Den whinar nåt om capi worker har stött på en liten rot och kommer att kuka ur hela din dator. Sug.

Ungefär.

Jag har installerat om äckliga Sony PCsuite flera gånger, olika versioner. Har installerat om drivrutinerna ett par gånger, både från medföljande skiva och nerladdade från internettet. Ändå fungerar det bedrövligt.

Vad gör jag?

hållundan skrev:
2585954
Vad gör jag?

Köper en telefon av annat märke i fortsättningen. Har hört från flera håll att Sonys PC suite är apkass, kolla ifall ingen har knåpat ihop ett tredjepartsprogram som kan användas istället.

Mr K skrev:
2586540 menar du mp3, wma, wav eller något annat ljudformat? specificera gärna.....
Mp3-format. Har inte testat med andra ljudformat.

Lägga över filer, bildfiler och 3gp FRÅN telefonen till datorn fungerar bättre, men inte hundraprocent.

Back