Jag har dragit alla pluggar som jag tror finns. Har kollat både på www.nsr125.com och i trimtråden här på sh men jag hittar inget
Det enda jag kan komma på är att cdi'n skulle kunna vara strypt men enligt tråden här i 125 delen så står det att nsr med cdi'n under sadeln ska gå i 150-160 utan strypningar. Dessutom har jag ju SHARK röret på (vilket heller inte har några strypningar) som borde ge ~4hk mer... Nu går den max 120km/h och jag måste kämpa för att komma upp i 110
Kan cdi'n göra så stor skillnad?
Om någon bor i stockholmstrakten och har en nsr kan vi väl ta en testrepa så jag får se hur den går jämtemot andra nsr. Det enda jag har att jämför med är en polares rs, alla strypningar ur. Han ligger i 140 på 5'an och om båda startar från nå rödljus så ser jag honom inte ens efter de första 100-150 metrarna
Om någon bor i stockholmstrakten och har en nsr kan vi väl ta en testrepa så jag får se hur den går jämtemot andra nsr. Det enda jag har att jämför med är en polares rs, alla strypningar ur. Han ligger i 140 på 5'an och om båda startar från nå rödljus så ser jag honom inte ens efter de första 100-150 metrarna