Hurricane600
Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Hade en liten diskussion på jobbet idag och blev nästan fistad(!!!
!!)
när jag kläckte ur mig att jag faktist gillar motorcyklar o poängterade främst sporthojjar både utseendemässigt samt för prestandan.
då får man höra bl.a:
"Motorcyklister kan inte ha mycket till hjärna"
"Glidare går väl an de är som herrar på sina hästar, men dom där som åker runt på plastraketer dom borde man förbjuda"
"De leker med döden och kryssar fram o tillbaks mellan bilar o (hör o häpna) de glider före i kön vid rödljusen"
" Dom som har sportbågar kör som ena jävla ligister har aldrig sett någon som håller ens i närheten av hastigheten"
osv osv
Varför har folk den inställningen?
Är alla som åker lite sportigare båge ligister o busar utan respekt för liv o död?!
Är dom avundsjuka? måste nog fan vara det
och nej jag menar inte på att honda cb400 o liknande är en sportig båge.

när jag kläckte ur mig att jag faktist gillar motorcyklar o poängterade främst sporthojjar både utseendemässigt samt för prestandan.
då får man höra bl.a:
"Motorcyklister kan inte ha mycket till hjärna"
"Glidare går väl an de är som herrar på sina hästar, men dom där som åker runt på plastraketer dom borde man förbjuda"
"De leker med döden och kryssar fram o tillbaks mellan bilar o (hör o häpna) de glider före i kön vid rödljusen"
" Dom som har sportbågar kör som ena jävla ligister har aldrig sett någon som håller ens i närheten av hastigheten"
osv osv
Varför har folk den inställningen?
Är alla som åker lite sportigare båge ligister o busar utan respekt för liv o död?!
Är dom avundsjuka? måste nog fan vara det

och nej jag menar inte på att honda cb400 o liknande är en sportig båge.