Varför är jag inte förvånad?

Trango_B skrev:
Var det bara jag som tänkte denna tanken när man såg nyheten från början? Att killen hade hittat på det hela för att få uppmärksamhet.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,561826,00.html

För att han är en feg mediekåt medie hora?

Allvarligt, Robban är så feg, att det är sorgligt. Chansen är större att han utför våldtäkten än att han stoppar den.

Har är bara för sorglig, snälla få bort han från media! Han är ta mig fan en skam, först hans tjaffs om Koss, han skulle ju dit och få knulla sååååå många brudar, icke han kom hem ganska fort när han märkte att tjejerna inte ville ha han å så grät han ut i tidningen å han kände ju sig såååå lurar av researrangören. Näe, bort med den sopan!

Fan till och med den där BigBrother Mediehora bleknar ju i jämförelse mot den där Robban. Föresten, vad hette hon från BigBrother?

The-PatriX skrev:
Fan till och med den där BigBrother Mediehora bleknar ju i jämförelse mot den där Robban. Föresten, vad hette hon från BigBrother?

Linda Rosing? Eller Carolina Gylling?

Nej, jag tittar inte på BB. Men det går ju inte att undvika de hundratals artiklar som de här bimbosarna florerat i.

Skalman skrev:
Linda Rosing? Eller Carolina Gylling?

Nej, jag tittar inte på BB. Men det går ju inte att undvika de hundratals artiklar som de här bimbosarna florerat i.

Linda var det, men jag har en kännsla att både linda å carolina är totalt blåsta.

Om du vill slippa dem, sluta läs aftonbladet, dom är ju nya Se&Hör ju.

Vilken idiot, sånt ska man fan inte ljuga om, kommer bara drabba dom som verkligen har råkat ut för en våldtäkt. :kocko

The-PatriX skrev:
Linda var det, men jag har en kännsla att både linda å carolina är totalt blåsta.

Läser inte aftonhoran, men väl Kvällskomposten. Lika illa där.

Robinson Robban, vilken jävla looser det är!

Så jävla trött på den människan och fattar att han får spö på krogen stup i ett.

Nått som är mer pinasmt än han själv är alla jävla blåsta brudar som ligger med han m.m. dom kan fan inte ha mer i IQ än en gråsten.
Såg på dolce vita och då berättade dom om en tjej som ville ta Robbans spya i sin mun :huvet

Kan inte karln skaffa sig ett jobb istället för att förpesta tillvaron

Robban var ju nyligen anklagad för våldtäkt själv. Vet någon hur det gick med det? :va Konstigt att det inte nämndes i artikeln.

The-PatriX skrev:

Du kan ju inte ena ha sett något program med dem ?!?
Gynning e ju för faan en cool tjej - diggade henne stenhårt... Rosing däremot var ju ett riktigt vååååp (e det fortfarande).

Robban....tja, varför bry sig, han e ju en nolla... :huvet

Robban sökte ju publicitet och det får han ju nu i mängder. Det blir naturligtvis hårdbevakning av Se & Hör från rättegången. Robban borde vara lycklig. :rolleyes:

Ankan skrev:
Robban sökte ju publicitet och det får han ju nu i mängder. Det blir naturligtvis hårdbevakning av Se & Hör från rättegången. Robban borde vara lycklig. :rolleyes:

Ha ha ha , synd att det ska kosta mina skattepengar bara

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing