Varför är hojpoliser så tvära?

OverLoadMC

OverLoadMC Crew
Gick med
25 Apr 2011
Hoj
Suzuki GSXR 1000-06, Yamaha R1-03, Yamaha R1-05, Suzuki GSXR 1000-08, Honda CBR 600-07, Suzuki GSXR 1000-07
Är det fler än jag som vinkar till hojpoliser när ni ser dom? Det är sällan dom hälsar tillbaka o ibland så stoppar dom en o frågar vad man vill. Varför kan dom inte slappna av lite o va lite glada o heja tillbaka för? Hmmm

Har du sett hur mycket knappar och jox de har att hålla reda på?? Om de t.ex. pratar med LKC när du hälsar så är det svårt för dem att ta bort handen från styret.

Och när det gäller just MC-poliser så har jag överseende med att de inte hälsar. De är ute och jobbar och inte nöjesåker.

Har du sett hur mycket knappar och jox de har att hålla reda på?? Om de t.ex. pratar med LKC när du hälsar så är det svårt för dem att ta bort handen från styret.

Och när det gäller just MC-poliser så har jag överseende med att de inte hälsar. De är ute och jobbar och inte nöjesåker.

Så om du vore mc polis o såg en hojåkare som heja skulle du bara glo på honom utan att heja tillbaka. Det kostar faan inget för dom även om dom är i tjänst men det blir ju en trevligare miljö. Mcbuden hälsar
Jämt trots dom jobbar så skylla på jobbet.. Då söker man verkligen efter en ursäkt. He he he

Jag är av uppfattningen att de flesta faktiskt hälsar.

I påskas stod vi ett par fågelskådare i fotokurvan då en MC-polis passerade och han viftade glatt och önskade oss alla en glad påsk med hög röst när han passerade. Det var det banne mig ingen annan som gjorde.

Om du skippar vinket och bara håller ut handen som hälsning kanske du skulle slippa bli stoppad och eventuellt få en hand tillbaka :tungan

har ännu inte mött nån mc-polis ute men jag ska pröva o hälsa på en när jag väl möter en.

Jag vill helst göra mig transparent när mc-poliser dyker upp, de är evil och ogillar sporthojar med miniskylt

Men hörrni. Om ni JOBBADE i sadeln, många timmar om dagen. Skulle ni verkligen ORKA hälsa på vartenda moppefucko på literhoj? Själv tröttnar jag efter bara några timmar.

Anledningen är att han just kommit från en sibylla korvmoj och kunde inte få upp sin korvätarhjälm och blivit lack...

Men hörrni. Om ni JOBBADE i sadeln, många timmar om dagen. Skulle ni verkligen ORKA hälsa på vartenda moppefucko på literhoj? Själv tröttnar jag efter bara några timmar.

Varför skulle dom tröttna på just 1000cc hojarna för? Så tex 750 eller 600 skulle dom hälsa på? Och hur många moppefuckon kör omkring på 1000cc hojar igentligen tror du? Tror dom flesta 15 åringarna bränner runt på eu moppar faktiskt. Oavsett om jag kör 100 mil på en dag eller 1 så försöker jag alltid hälsa om jag hinner iallafall. Jag tror det leder till en lite bättre dag för nån.

Varför skulle dom tröttna på just 1000cc hojarna för? Så tex 750 eller 600 skulle dom hälsa på? Och hur många moppefuckon kör omkring på 1000cc hojar igentligen tror du? Tror dom flesta 15 åringarna bränner runt på eu moppar faktiskt. Oavsett om jag kör 100 mil på en dag eller 1 så försöker jag alltid hälsa om jag hinner iallafall. Jag tror det leder till en lite bättre dag för nån.

Kanske för vi kör som moppefuckon :)

Känner du dig träffad? ;)

Mötte en i morse vid Haga norra på en sån här:
imp__w7pKKhzkyzRhM_Fd6Bt.jpg
.
Han såg stenhård ut, crosshjälm och allt alá motardposör. Undrar vad som fick dom att frivilligt offra korvätarkapaciteten, nu är det bara SNUTHOJ.COM-hoodie-tröjan som saknas. Och kanske något lämpligt citat på ryggen, "kör med miniskylt om du vill bli kroppsbesiktad"

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!