Erik_G
Guest
Såld,
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska leda om kablarna så att man bara ser två lite fetare kablar vid styret. Naturligtvis ska jag sätta dit ett cross-styre också, men jag kommer inte att köra med någon lampa. Jag gillar den råare looken helt utan hastighetsmätare och lampa. Det ser lite stört ut nu då alla kablar är framme, men jag håller er uppdaterade under projektets gång.![]()
I dagsläger är det lite rat-stuket om man ser till putsen.![]()
![]()
Haha... Tja, jag är väl lite puts-skadad antar jag.![]()
Många jobbar hårt för att synas bättre i trafiken och på så sätt slippa dö i en krock med en aningslös bilförare, du går mot strömmen och jobbar aktivt för att synas sämre och satsar således på en våldsam död där du kör din z750 rakt in i sidan på en bil som svängde upp på länsvägen där du kom körandes från en mindre skogsväg. - "Jag vetefan vart han kom ifrån, helt plötsligt small det bara till i sidan". Inser du hur dåligt man syns på MC utan framlyse?men jag kommer inte att köra med någon lampa.
Tja, med tanke på din fråga i denna tråd så är det väl rätt sannolikt att du tänker köra på allmän väg, eftersom du ju inte behöver körkort för att köra inom inhägnat område.Exakt. Don´t go there.
Eller ett rejält flaimbait.Total nybörjare, inget körkort och en svart hoj helt utan belysning, det luktar Darwin awards lång väg!
Tack så mycket. Du har inga bilder på någon lite mindre lampkåpa? Gärna någon rätt diskret liten sak. Hela hojjen i sig är såpass liten att det skulle bara se ut som den som sitter där original ifall jag trycker dit någon stor en, om jag nu går den vägen vill säga.![]()
|
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!
Boka senast lördag 31/1 för... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |