Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SMC har en del info, men vill du stå efter vägen är det gratis. Sitta på en servering kostar öl och kanske mat och sen finns det visa platser där man helt enkelt lägger en slant i inträde eller betalar på plats. Finns inga förköp vad jag vet, utom möjligen Grand stand.
Bray Hill, Balaugh Bridge (stavning?), Gooseneck, Ramsey är de ställen jag kan rekommendera bara lite snabbt ur minnet... Finns några fler Must See men de är borta för stunden.
Det låter ju bra. Vi flyger bara ner över en dag så vi vill hitta rätt på en gång. Tips på hur vi tar oss från flygplatsen och var är ett bra ställe att börja kolla på? Hur gör man om man vill byta ställe? Är det promenadavstånd mellan de bra ställena i staden?
Ja, det går att promenera från Grand Stand nerför gatorna parallellt med Bray Hill och så småningom bort till svängen vid puben... som jag glömt namnet på. Är några kilometer men man har ju tid på sig. Går dock inte korsa banan eller gå intill den, så vissa ställen kommer man inte till om man inte är där före racet.Det låter ju bra. Vi flyger bara ner över en dag så vi vill hitta rätt på en gång. Tips på hur vi tar oss från flygplatsen och var är ett bra ställe att börja kolla på? Hur gör man om man vill byta ställe? Är det promenadavstånd mellan de bra ställena i staden?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |