Var lägger man ribban

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Höst och smågnälligt på Racingforumet, det klagas på att det klagas.

Ett forum bygger på dess medlemmar, om dessa tillför vettiga och intressanta trådar så känns det trevligt och läsvärt att hänga här.

Alla har rätt att ha olika åsikter, det är väl det som är meningen med ett forum.

Vissa medlemmar har dock problem med att andra inte tycker som dom och försöker istället att omvända dessa in i absurdum.

Men när energin läggs på rätt saker så dyker det upp massor av läsvärda och informativa trådar.

SH Racingforum är trots allt det stället som man kan finna mest med information om denna underbara sport.

Säger bara... Jag håller med!

Jag är FÖR alla typer av diskussion, så länge man som du säger inte ska försöka övertyga någon annan sin "religion" / tolkning av race och raceförare. Tror ingen någonsin kommer bli övertyg i ord, utan det är se och personlig erfarenhet som bestämmer vilket spår man tar eller vilken åsikt man har.

Gruppkram och låt oss gå vidare? Lång vinter framför oss.

Det är iaf race i helgen! Syns där! :)

Kan jag få låna din transponder förresten för någon hundring? Vill inte ta utgiften o köpa den :-P

Kan jag få låna din transponder förresten för någon hundring? Vill inte ta utgiften o köpa den :-P

Så om man säger snälla saker och håller med dem andra så får man låna grejer billigt?:tummenupp

GRUUUUUUPPKRRRRAAAAAAM!!!!

Jag vill inte ha vinter...... :glömdet

Last edited:
Man kan väl börja med att rensa inlägg som är lika offtopic som en sumobrottare är stor på en minimoto.

extremt tidig vinter i år må jag säga..
Jag lovar att hålla mig från att nämna en viss förare iaf ;) Råkade skriva hans namn häromdan, men det var ju en typo ;)
Solly ;)

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...