Var kan man se resultat/varvtider för standard (production) 600?

ecce skrev:
Du ska inte slänga bort din talang i tvitakts jungelen :fatta!

:D Måste ju passa på innan klassen dör... Dessutom vill jag få chansen att uppleva hur det är att komma sist på EM i Assen! :fyllisar

ecce skrev:
Sorry ot

Du ska inte slänga bort din talang i tvitakts jungelen :fatta!

Nu ska unga herrn ha förstånd nog att hålla sig utanför sådant han inte förstår. Oscar är fast och det är toppen!

Goodstuff skrev:
Nu ska unga herrn ha förstånd nog att hålla sig utanför sådant han inte förstår. Oscar är fast och det är toppen!

Tja som den äldre herren säkert vet så finns i historien många exepel på talanger som lyssnat på den mörka sidan. Nästa alla har helt försvunit och hittats på suspecta barer och lust-hus. Vi vill väl inte att vår käre vän ska gå det ödet till mötes. Han har nu bevisat sig vara en lätt påvärkad yngling och då måste vi se till att vi bara tänker på hans bästa OCH det innebär disel :D

Goodstuff skrev:
Och vi ska tjata på tvåtakt, verkar som om vi sitter i vinnarhålet. :cpparty
Inte en chans! Dessutom har Andreas Mårtensson provat min hoj för 2 veckor sedan, han överväger att köra ERF nästa år....

Nr:18 skrev:
Inte en chans! Dessutom har Andreas Mårtensson provat min hoj för 2 veckor sedan, han överväger att köra ERF nästa år....

Kan du inte dra den om rödluvan också, när du ändå håller på?

det där är ju så man säger till barn för att dom ska hålla sig lugna på julafton :tomten

Föresten så har ju i alla fall ungdomen förståt var det händer:

Helst vill Filip förstås köra för Sverige, men han tycker inte att det spelar någon större roll:

-Det viktiga är att jag får köra 600. Det är skitkul! Det är fyrtakt som är framtiden. Jag är färdig med mopperacingen nu, säger han. :rofl

Last edited:
Nyheter
MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

Back